FKK4Ever 686 Skrevet 9. August Så blev det min tur til at besøge den søde lille Nimo i Bording. Som alle andre anmeldere har skrevet, er det 100% hende på billederne med dejlige naturlige bryster og en fin lille hårdusk på fissen, det ser man alt for sjælden. Fissen er våd og stram og super lækker. Jeg valgte en time og hvor jeg ønskede at starte med sexdelen, i håb om at kunne nå en anden runde. Første runde tog dog en halv times tid, hvor vi, efter et godt blow, fisseslik, 69 og pussyslide, fik afprøvet alle stillinger på kryds og tværs, så der var kun energi til snak, nussen og massage i den sidste halve time. Nimo er sød og behagelig at tale med og hun taler et godt engelsk og kysser dybt og godt. Hun er også 100% berøringsvenlig men både hænder og tunge over alt. Jeg kan se hun desværre er fortsat til Hjørring i dag, men når hun kommer til midtjylland igen skal jeg helt sikkert have en omgang mere med hende. https://annoncelight.dk/showad/412703 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg