Avaeve 1 Skrevet 9. August (edited) Har været hos miss johanne og hun er rigtig dejligt. Rigtig smuk kvinde. Hun dominerende mig som jeg har forventet og fik rigtig rødt røv efter spanking. Alt hvad jeg har aftalt med hende i besked jeg fik leveret den. Med ekstra anal der hun fik lyst til at knep mig med strapon. Anbefale her fra. https://annoncelight.dk/showad/426330 Redigeret 9. August af Avaeve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 165 Skrevet 9. August Tak for anmeldelsen. Holder hun til i en lånt lejlighed eller et mere S/M-egnet sted? Og er det nogenlunde diskret beliggende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Avaeve 1 Skrevet 9. August En almindelig lejlighed men hun har mange udstyr. Ja det er diskret synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ctof 2 Skrevet 10. August Er det hende på billederne, og er det rigtig latex og ikke blot spandex hun har? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Avaeve 1 Skrevet 10. August Ja det er hende på billedet men da jeg besøgte hende havde hun ikke latex på så jeg ved det ikke rigtigt om hun har det. du kan prøve at spørge hende. Hun plejer at svare hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 133 Skrevet 14. August Jeg ved ikke om jeg er enig i at der er hende på billederne... Altså det kunne bestemt godt være hende..... for 10 år og 15 kg siden.. ca Hun er stadig lækker og dødfræk, så behandlingen savner intet.. 8/10 herfra Men hvis man rent går efter billeder bliver man nok lidt skuffet, så det kan man lige så godt være forberedt på inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg