Hop til indhold
Vixenida

Dickpics tak for dem.

Recommended Posts

Jeg er nysgerrig på emnet og nyder faktisk at få tilsendt dickpics ..

I min private indbakke fra mit virkelige liv er det en anden sag - der synes jeg det kan være meget ubehageligt lige pludselig at få sådan et visuelt indtryk i hovedet.

Men i denne "Vixenida" kontekst, synes jeg faktisk det er kæmpe turn on - hår, størrelse, er underordnet - det at se jeres begejstring er en nydelse..

Så - egentlig blot en tak til de af jer som sender disse engang imellem.

Sorry indlæg som dette, men er meget lysten lige nu haha. Og nyder ferien.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en veninde som jeg skriver med på telegram. Hun er helt vild med at få dickpics og onanivideoer tilsendt, og meget gerne hvis der lige ligger et billede af hende, som jeg onanere til og kommer udover. 

Jeg synes det er vildt frækt, at sende den slags, men jeg gør det kun efter aftale, trods alt. 

I øvrigt tænder hun også vildt meget på videoopkald, hvor jeg bare spiller pik for hende og hun kigger på. 

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er nysgerrig på emnet og nyder faktisk at få tilsendt dickpics ..

Du kan jo oprette en telegram gruppe, så skal du bare se:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mellemkrigsårene var der en amerikansk baseball spiller ved navn Dick Cox, det må da være oplagt at du kunne få kølle af ham...... :P

Her er et dick pic

billede.thumb.png.8eb777071957d157a733a5c22d244cf9.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 8 minutter siden:

Mon han leverer en god portion ;)

Ellers gør jeg gerne:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 timer siden:

Jeg er nysgerrig på emnet

Men i denne "Vixenida" kontekst, synes jeg faktisk det er kæmpe turn on - hår, størrelse, er underordnet - det at se jeres begejstring er en nydelse..

Det  siger mig  absolut intet at få  tilsendt pik billeder fra  fremmede  mænd. 

Jeg nyder  og finder det frækt at få  billeder inkl  pik billeder af  mine  faste  mænd og  gerne  med  lidt  tekst/fantasier fra  dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 40 minutter siden:

Det  siger mig  absolut intet at få  tilsendt pik billeder fra  fremmede  mænd. 

Jeg nyder  og finder det frækt at få  billeder inkl  pik billeder af  mine  faste  mænd og  gerne  med  lidt  tekst/fantasier fra  dem. 

Det kan jeg godt følge dig i. Jeg har aldrig sendt dick pics til nogen, da jeg synes det er perverst. Men hvis det tænder kvinden og hun sender noget den anden vej, så skal jeg ikke udelukke at gøre op med mine principper ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spectrum skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har aldrig sendt dick pics til nogen, da jeg synes det er perverst.

Er vi alle sammen herinde ikke lidt pervers. 
Det kan være ganske befriende, at være kinky og pervers en gang imellem :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, 1 time siden:

Er vi alle sammen herinde ikke lidt pervers. 
Det kan være ganske befriende, at være kinky og pervers en gang imellem :) 

Tænker det samme.. Altså min pointe er også lidt, at jeg i hverdagen med mit "virkelige jeg" IKKE bryder mig om hvis der dukker dickpics op i indbakken.. men når jeg er i denne hemmelige verden med andet alias, så tænder det mig det faktisk at modtage og se mænds begejstring - dedikeret til mig og jeg lader mig gerne objektivisere i denne version.

Redigeret af Vixenida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 46 minutter siden:

så tænder det mig det faktisk at modtage og se mænds begejstring - dedikeret til mig og jeg lader mig gerne objektivisere i denne version.

Redigeret for 45 minutter siden af Vixenida

Jeg synes også at netop dit set up og de fantasier du udlever er det ultimative udtryk for det dyriske og primale begær hvor din smukke sexede krop er i fokus, hvor det lidt forbudte i at begære en kvinde som har en partner / kæreste og som man kommer og tager og lader sig forføre af et kort øjeblik er i fokus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, 1 time siden:

Tænker det samme.. Altså min pointe er også lidt, at jeg i hverdagen med mit "virkelige jeg" IKKE bryder mig om hvis der dukker dickpics op i indbakken.. men når jeg er i denne hemmelige verden med andet alias, så tænder det mig det faktisk at modtage og se mænds begejstring - dedikeret til mig og jeg lader mig gerne objektivisere i denne version.

Også derfor jeg skrev “Er vi alle sammen herinde ikke lidt pervers”. 

I min “virkelige verden” er jeg en stille og rolig, meget korrekt og ordentlig mand. 

Men i min “anden verden - herinde” - er jeg en uartig og meget lidenskabelig kinky mand, som laver bunduartige og perverse lege, som mit normale jeg i den virkelige verden ville være pinlig berørt af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spectrum skrev, for 3 timer siden:

Det kan jeg godt følge dig i. Jeg har aldrig sendt dick pics til nogen, da jeg synes det er perverst. Men hvis det tænder kvinden og hun sender noget den anden vej, så skal jeg ikke udelukke at gøre op med mine principper ;)

Jeg  vil  langt fra  kalde det  perverst,  men  et pik billede er  intetsigende for mig,  jeg  tænder  på  hele  manden, hans intellekt, udstråling og evne til at tænde  mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 4 timer siden:

Enig - klart frækkest og fedest når modtageren er en man har en sexuel relation  til og måske endda har dyrket sex med i virkeligheden. 

Men nu fik jeg æren af, at sende lidt billeder til TS, som jeg aldrig har mødt i virkeligheden eller i øvrigt har haft kontakt til før, og det er altså også lidt frækt synes jeg, men sådan er vi jo så forskellige. 

Tror også der er stor forskel på om man er afsender eller modtager i forhold til det seksuelle kick det kan give. Og så er kvinder altså også lige så forskellige som mænd er i forhold til, hvad man synes er frækt, og heldigvis for det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt lide denne tråd og synes at du kradser det fint op @Vixenida. Der er en linje, og din giver for mig fuldstændigt mening.

Jeg skal personligt indgå i en verserende “overenskomst” for at sende et billede afsted med sværdet trukket ;-).
So who knows here? Hmmm….TBD

KH / ZEUS 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey vixenida.

Jeg meget interesseret i at komme i kontakt med dig så ville du være sød og rette en henvendelse. Er nyoprettet men har ikke kunne sende dig en besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vixenida 

syntes det er meget fint du stiller det op på den måde og rent faktisk erkender at i dit arbejde , der finde du det frækt , spændende, givende og ser det som en

kompliment til dig at der ind imellem lander et Dickpic , det er der sgu få der vil stå ved.

Jeg kan så også godt forstå at du ikke ønsker disse tilsendt  når du er privat , hver ting til sin tid. 

Personligt har jeg befundet mig på scor i adskillige år og har aldrig forstået det med at sende uopfordret til kvinder, der overhovedet ikke har givet udtryk for 

at de finder det frækt eller decideret tænder på det.

Jeg tænker du med denne lille opfordring , ligger inde med en Scrap bog med forskellige vedhæng :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...