Hop til indhold
Vixenida

Dogging / Bil-leje

Recommended Posts

Min kæreste og jeg går med tankerne om at leje en bil, så man kan arrangere et diskret sted hvor I gæster kan komme forbi til lidt frækt ;)

Har ikke prøvet dogging før og har tidligere ind til det spurgt, men nu er spørgsmålet om bil-leje i forhold til privatliv..

Har I forslag til hvordan jeg forbliver anonym med bilen? Altså - ønsker jo ikke at en eller anden lige registrerer nummerpladen og så skriver til udlejer (som jo har mit fulde navn)..

Er der måder hvorpå dette kan gøres anonymt : )? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg har ingen erfaring med det, men man kan vel ikke bare sådan uden videre slå en ejer på en bil op? 

Hvad med gennem go-more? Burde det ikke være det nemmeste, billigste og mest anonyme. Der er flere der aldrig ser hinanden tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker ikke, at en tilfældig person kan få oplyst, hvem der har lejet en bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lovmæssigt vil det aldrig være muligt for en tilfældig at få fat på dine personlige oplysninger udfra en lejet bil. Der findes dog rådne kar imellem som gennem job måske ville kunne gøre det, eller ved at indgive en lovovertrædelse. Men det er stadig ulovligt at udlejer vidregiver dine oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i flere år mødtes med mænd i naturen hver uge og jeg har aldrig oplevet oplevet noget mht min bil. 
Du kan jo sige, at modsat ser jeg jo også deres bil hvis det er og det er både private og firmabiler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 1 time siden:

Min kæreste og jeg går med tankerne om at leje en bil, så man kan arrangere et diskret sted hvor I gæster kan komme forbi til lidt frækt ;)

Har ikke prøvet dogging før og har tidligere ind til det spurgt, men nu er spørgsmålet om bil-leje i forhold til privatliv..

Har I forslag til hvordan jeg forbliver anonym med bilen? Altså - ønsker jo ikke at en eller anden lige registrerer nummerpladen og så skriver til udlejer (som jo har mit fulde navn)..

Jeg deltager gerne:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 8 timer siden:

<3 det lyder rigtig spændende:wub:  i hvilket område tænker I at trille ud her mens vejret er lækkert 

Kunne være dejligt at ses ude i det fri

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er Meget klar og så vil det jo endelig foregå i mit naturlige miljø NATUREN ;0). Jeg har stor erfaring i doggingmiljøet og det vigtigste er at du aldrig tager alene ud og at din heldige kæreste er på. Han skal med andre ord agere wingman og tage imod mænd, være opmærksom og passe på dig i mørket, Jeg ved du har ben i næsen men husk der skal være regler derude og at et nej er et NEJ. Det er jeres grænser og de skal overholdes ellers er det bortvisning !. 

Knald dejligt derude og nyd naturen og hinanden. Din heldige kæreste skal kunne nyde at se dig behage andre mænd for at passe på dig. Det er min største fetich altså at se kæresten knalde andre og gerne modtage flere ladninger og behage mange i naturen også samtidig.

Redigeret af SirCumaLot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en enkelt gang, for nogle år siden, prøvet dogging med en lækker kvinde. Det var pisse frækt og jeg var død nervøs. Jeg kørte til et (aftalt) øde sted i det fri, hvor jeg blev taget imod af kvindes kæreste. Han fik betaling og så fulgte jeg ellers med ham. Vi gik vel 2 min., og jeg nåede at tænke alle mulige scenarier igennem, da jeg ikke vidste om det var fake. Men pludselig pegede han hen mod en lysning, hvor en smuk kvinde lå på et tæppe, blind-folded, uden trusser og med helt spredte ben. Det var ekstremt eksplicit. Hun lå og legede lidt med sig selv - det syn var for guder, og det gik lige i bukser på mig. Aftalen var, at vi ikke skulle tale sammen. Jeg fik dog fremstammet om hun var ok med det hele, og hun nikkede. Derfra gik det stærkt. Hun knappede mine bukser op, og så fik jeg det vildeste blowjob af hende. Hun var grådig og kort efter hev hun mig ned på tæppet, hvor jeg forsvandt i sex med hende. Det meste grænseoverskridende for mig var, at kæresten sad et stykke væk og holdt øje med os. Jeg havde troet han ville smutte igen, men han blev simpelthen siddende under hele sceneriet, og fik vist et kæmpe kick ud af se mig kneppe hans kæreste som en kanin, medens hun hylede og skreg af vellyst.

Jeg blev, da jeg var færdig, eskorteret tilbage ud af skoven igen, af kæresten, og han var tydeligt opstemt af situationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...