Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n26916/8987/ultimate-gfe

Jeg må indrømme, at jeg var skeptisk, da jeg kontaktede hende, i betragtning af hvor mange falske kvinder der findes her. Men så snart jeg trådte ind ad døren, blev jeg smigret og positivt overrasket over, hvad jeg så lige foran mine øjne. Smukt hår, naturlig farve og intet ulækkert falsk hår, blå øjne og fyldige læber, der straks tændte en gnist i mig, perfekt krop, men frem for alt er hendes personlighed meget indbydende til en let samtale, og det skabte en forbindelse, præcis hvad man har brugt til en gensidigt fornøjelig session. Og hvad angår hvad skete i soveværelset, foretrækker jeg at forblive diskret, men jeg kan sige, at det var 9,5 ud af 10 ❤️ Lejligheden er diskret, og jeg kan sige, at det er det bedste sted og den bedste  kvinde, jeg har mødt.

Engelsk version 

I must admit that I was skeptical when I contacted her, considering how many fake women there are here. But as soon as I walked in the door, I was flattered and pleasantly surprised by what I saw right in front of my eyes. Beautiful hair, natural color and no disgusting fake hair, blue eyes and full lips that immediately lit a spark in me, perfect body, but above all, her personality is very inviting for a light conversation and it created a connection, exactly what one has used for a mutually enjoyable session. And as for what happened in the bedroom, I prefer to remain discreet, but I can say that it was 9.5 out of 10 ❤️ The apartment is discreet and I can say that it is the renewed place and the new woman I have met.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...