shemales are awesome 31 Skrevet 9. August Jeg besøgte Mabel omkring Gentofte sidste år i maj til en times massage og sex. Da hendes annonce indeholdt “Cum togethers” var det lige mig. Vel ankommet til lejligheden, hoppede jeg under bruseren og da jeg kommer ind til Mabel står hun der, kun iført trusser. Hun beder mig lægge mig på maven så hun kan massere min ryg og ben. Hun starter med benene og da hun kravler op for at nå min ryg er hendes trusser røget, og jeg kan mærke hendes stive pik mellem min ben og baller, min erektion udebliver ikke da jeg mærker dette. Jeg vender mig om på ryggen og kan se at kun gerne vil være aktiv, men jeg siger til hende, at jeg første vil sutte hendes nu stive pik, så hun sætter sig oven på mig så vi kan smage hinanden. Efter lidt tid i denne stilling kravler hun af og sætter kondom på sig selv, for at trænge op i min røv, der går dog ikke længe før hun kommer efter at have kneppet mig. Så er det min tur, hun sætter kondom på mig og jeg starter med at tage hende i doggy og derefter i andre stillinger hvor jeg bedre kan nyde hendes krop og ansigt. Jeg afslutter med at kommer ud over hende, og da tiden endnu ikke er gået helt for jeg lige lidt massage og under bruseren igen. Det eneste øv, var at hun kom i kondomet og ikke i mit ansigt/mund, men det var min egen skyld, da jeg ikke havde sagt dette inden. Kunne jeg vende tilbage, helt bestemt hun var et skønt møde. Jeg linker lige til hende: https://annoncelight.dk/showad/356052 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sissycuckpiss 23 Skrevet 12. August shemales are awesome skrev, den 9.8.2025 at 11:29: Jeg besøgte Mabel omkring Gentofte sidste år i maj til en times massage og sex. Da hendes annonce indeholdt “Cum togethers” var det lige mig. Vel ankommet til lejligheden, hoppede jeg under bruseren og da jeg kommer ind til Mabel står hun der, kun iført trusser. Hun beder mig lægge mig på maven så hun kan massere min ryg og ben. Hun starter med benene og da hun kravler op for at nå min ryg er hendes trusser røget, og jeg kan mærke hendes stive pik mellem min ben og baller, min erektion udebliver ikke da jeg mærker dette. Jeg vender mig om på ryggen og kan se at kun gerne vil være aktiv, men jeg siger til hende, at jeg første vil sutte hendes nu stive pik, så hun sætter sig oven på mig så vi kan smage hinanden. Efter lidt tid i denne stilling kravler hun af og sætter kondom på sig selv, for at trænge op i min røv, der går dog ikke længe før hun kommer efter at have kneppet mig. Så er det min tur, hun sætter kondom på mig og jeg starter med at tage hende i doggy og derefter i andre stillinger hvor jeg bedre kan nyde hendes krop og ansigt. Jeg afslutter med at kommer ud over hende, og da tiden endnu ikke er gået helt for jeg lige lidt massage og under bruseren igen. Det eneste øv, var at hun kom i kondomet og ikke i mit ansigt/mund, men det var min egen skyld, da jeg ikke havde sagt dette inden. Kunne jeg vende tilbage, helt bestemt hun var et skønt møde. Jeg linker lige til hende: https://annoncelight.dk/showad/356052 Tak for en fin anmeldelse hvordan fik du kontakt til hende Jeg har forsøgt på whatsapp men intet svar tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 12. August Sissycuckpiss skrev, for 3 timer siden: Tak for en fin anmeldelse hvordan fik du kontakt til hende Jeg har forsøgt på whatsapp men intet svar tilbage Tror bare du skal prøve igen. Jeg har tidligere haft kontakt med Mabel via whatsapp. Hun har sikkert travlt og når beskederne bliver en time eller flere gammel, så svarer hun måske ikke længere på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 31 Skrevet 12. August Sissycuckpiss skrev, for 4 timer siden: hvordan fik du kontakt til hende Jeg har forsøgt på whatsapp men intet svar tilbage Jeg skrev en sms til hende og det virkede fint, der gik lidt tid inden hun svare men så kørte det med at få lave aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg