Vildsvinet 951 Skrevet 9. August Har været på 2 Jylland ture her på det seneste og begge gange være med Lucy. Hun er simplethen fantastisk. Hun siger at hun ønsker at gøre det godt for en, og det kan man mærke hele vejen igennem. Kunne ikke rigtig finde noget beskrevet om hende, men blev tiltrukket af hendes billeder, som klart er hende. Hun har de lækreste sili-bløde-babser total berøringsvenlig, og vi hoppede direkte til at kysse som en kæreste, med tungen og et øko blow hvor hun først faldte på knæ og tog den i munden, og bad hende slippe henderne, hvilket kun gjorde og hvilket dejligt blow, dybt uden det er deepthroat. Efter mere kys og mere blow på briksen, bad jeg om at det måtte gå over i noget massage/tantra og det mestre hun virkelig. Jeg tror jeg fik det der hed lingam massage, hvor hun, laver nogle særlige greb med pikken, massage pirrende artigt, på mit jo meget hårde lem, og fuldt ophidsere krop/sind - og hun var dejlig nærværende. Man får altså en skide sød, lækker, sexet og stor ydende thai kvinde, måske sidst i 30’erne. Første gang knaldede jeg hende med gummi, og det gjorde hun helt perfekt, både - on top and on bag - slikkede hende også - nå … jeg håber der er nogle flere der vil dele og kan genkende min beskrivelse - kommer der over igen om en måned … https://annoncelight.dk/showad/291663 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vest50 7 Skrevet 9. August Tak for en rigtig god anmeldelse! Der er rigtig mange fristende annoncer med smukke thaier i Esbjerg, men jeg vælger dem godt nok tit fra. Synes ikke stederne er diskrete nok. Hvordan er Lucys sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 951 Skrevet 9. August Det er ret diskret sted men var faktisk lidt svært at finde. Sådan boligområde men lidt en plads med flere små værksteder og andet - og så er det henne i hjørnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vest50 7 Skrevet 9. August Ok. Har en god ide, om hvor det er så. Vejen er opkaldt efter en digter, hvis jeg har ret. Vil helt sikkert ud at besøge hende så. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 118 Skrevet 10. August Det er dog ved at være over et år siden at jeg sidst besøgte Lucy, men husker det også som en glimrende oplevelse, og synes at hun ydede god service. Godt at høre at hun stadig leverer varen, måske man skulle kigge forbi igen en dag Stedet er fint nok, men i dagstimerne, når de øvrige steder på "pladsen" stadig er åbne, er det bestemt ikke diskret. Senere på dagen er det dog ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 951 Skrevet 10. August Glemte at sige at hun snakker rigtig fint engelsk så alt kan aftales og justeres. Ift anonymitet - så har der tidligere skiltet med thai massage blandt de andre værksteder der er i gården - så man kunne jo også bare komme for at få almindelig massage - og der er en lidt ældre kvinde på stedet der skulle give en gedigen gang Thai massage. Man bliver lukket super hurtigt ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 11. August Hvordan er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 951 Skrevet 14. August standart priser - 1000/1200/1500. 30/45/60 incl økoblow og kys og knald - kender ikke til CIM COF eller om hun åbner 2'eren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg