VeryCurious 255 Skrevet 8. August Den korte version: Guld Guld Guld! Bedste oplevelse i meget meget lang tid. En uforbeholden anbefaling herfra. Vera er sød, veltalende, smuk, sexet, kompetent. Alt hvad man kunne ønske sig Link: https://annoncelight.dk/showad/434717 Den lidt længere: I dag besluttede jeg mig for at jeg ville forkæle mig selv med en massage. Jeg har nogle enkelte gange før prøvet en massage - typisk før eller efter sex, uden at det rigtig har sagt mig noget. Jeg er egentlig kørt lidt træt i købe-universet. Man kan sagtens finde høflige og søde piger, som gerne vil yde en god service - men ofte bliver jeg ikke længere rigtig tændt - også selvom pigen er rigtig flot. Jeg mangler simpelthen at blive rigtig tændt, og det bliver jeg af frækt og pirrende forspil og når jeg kan mærke, at hun gerne vil. Det tænder mig helt vildt, at hun bliver tændt. Af samme årsag køber jeg ofte GFE - for at få den langsomme men frække og pirrende start - for at øge chancen for at vi begge bliver tændte. Jeg kan godt "komme i mål" uden at være sådan rigtig tændt - det er bare ikke det samme som at komme i mål, mens man er helt vildt tændt og overgivet til sine lyster. Nå men i dag besluttede jeg mig for at prøve en massage for at få den oplevelse af nærhed og at blive rigtig tændt - også selvom det så er uden sex - og det har jeg på ingen måde fortrudt. Lige fra første sekund er det godt. Med det samme jeg ser hende bliver jeg glad - Vera er virkelig smuk. Mega køn pige, kønne øjne, venlige øjne. Et smil som smelter mig, måske lidt fregner over næsen? Hun er ligeså sød som hun ser ud og meget veltalende på engelsk. I det hele taget føler jeg mig meget veltilpas i hendes selvskab. Massagen: Nu er jeg ny i massage-universet, så det kan være, jeg har været let at imponere - men hold nu op hvor var det en lækker omgang. Først var det afslappende. Så en lille berøring her og et strejf der, som fik det til at sitre i hele kroppen. Hele tiden lidt mere og på en ny måde, på samme tid med at jeg blev masseret godt igennem. Jeg synes, hun var super dygtig. Hun fik brugt hele kroppen til at massere og pirre mig. Det var simpelt hen så lækkert og sexet og frækt, at jeg næsten ikke kunne være i mig selv, så tændt var jeg. Jeg var ret imponeret over de de teknikker hun kunne til massage - hvordan hun brugte kroppen og sin vægt til at massere. Men endnu mere imponeret var jeg over hendes evne til at få mig helt op at ringe mens jeg stadig lå på maven. WOW siger jeg bare. Det var fedt. Det blev selvfølgelig endnu bedre, da jeg kom om på ryggen - men jeg er nu stadig næsten mest imponeret over, hvordan hun kunne få mig så tændt, mens jeg stadig lå på maven. Alt i alt en uforglemmelig oplevelse med en smuk og sød pige. Vera er noget helt særligt efter min mening. God weekend. 6 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 69 Skrevet 20. August Jeg har også besøgt Vera, dog i Herning. Jeg havde bestilt 60 minutter med mutual touch - 1.600,- Hun er sød og smuk, men desværre starter hendes massage følgetong med 25-30 minutters blid muskel-massage med hænder, knæ, albuer. En erotisk massage hvor hun først rører lingam/kugler efter der er gået 30 minutter er for lidt erotisk til mig. Jeg bad hende endda ændre på massagen efter 15 minutter, men fik beskeden at det kom senere. Jeg er kunden og burde kunne bestemme hvad der skal foregå så længe der er betalt og indenfor hendes menu. De sidste 30 minutter var dog rigtigt gode og hun gjorde moves jeg ikke har prøvet før hos en erotisk massør (selvfølgelig inden for hendes beskrevne grænser.) Jeg har efterhånden stor erfaring med erotisk massage i både Danmark og udlandet. Hun hører til stedet i Herning, der uanset hvad man skriver i sin første besked får den samme indledende tekst. Kommer jeg igen; jeg vil ikke udelukke det, men kræver hun vil ændre den indledende muskel-massage til noget mere sensuelt/erotisk. / Western 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg