EddieM 154 Skrevet 8. August Forleden dag faldt jeg over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/431184 jeg var lidt i tvivl om jeg skulle eller ikke skulle. Overbeviste mig selv om at dette skulle prøves , og det fortryder jeg bestemt heller ikke . Pigen som åbner døren er fuldt ud pigen i annoncen , jeg synes hun er mega lækker og har de helt rigtige former . Der er intet silikoner i den krop , alt er naturligt og helt som det skulle være . Desværre kan hun ikke er ord Engelsk , men skulle man kunne spansk så tror jeg at man er godt kørende . Nå men det jeg kom efter fik jeg til 100 % , våde kys er der ikke sparet på hvis man tilkøber det . Hendes fisse smager mega godt , og hun kan lide at blive slikket hvilket tænder mig mega meget . Jeg har lidt svaghed for smukke fødder , dem måtte der også leges med , alt i alt fik jeg derfra glad og lettet og jeg kommer bestemt igen . Lejlighed pæn i Aalborg vest by Pigen : Mega fræk service : Ikke at sætte en finger på . 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rookie26 0 Skrevet 8. August Hvor cirka i vestbyen er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 154 Skrevet 8. August Næsten ude ved Guldbageren, en sidevej til Kastetvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg