kfrb 14 Skrevet 8. August Barer med søde ladyboys i Thailand? Nogle anbefalinger i Bangkok, Pattaya eller andre steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farvel25 99 Skrevet 8. August De er over alt …. Så tag det helt roligt ; ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 70 Skrevet 8. August kfrb skrev, for 43 minutter siden: Barer med søde ladyboys i Thailand? Nogle anbefalinger i Bangkok, Pattaya eller andre steder? Der er masser af barer og lady boys ved Patong Beach i Phuket. Men her er linket til de smukkeste lady boys https://www.tripadvisor.com/Attractions-g293920-Activities-c58-t247-Phuket.html 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 490 Skrevet 9. August Her er lidt at kigge på i Pattaya: https://www.ladyboyspattaya.com/forum/20-ladyboy-gogos-and-bars-in-pattaya/ Her i Bangkok: https://www.bangkokladyboys.net/forum/index.php?/forum/15-ladyboy-gogos-and-bars-in-bangkok/ Jeg har ikke selv været der i en årrække, men haft gode erfaringer med at læse op på de enkelte steder på ovennævnte fora'er. BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 808 Skrevet 20. August Altså det som du gør, er du tager til Pattaya, og går en tur igennem Soi pothole. Omkring 30% af barene er Ladyboys only, så ca. 10 steder med ca. 15 ladyboys per sted. Derudover finder du ladyboy barer på storset alle gader overalt i resten af byen. Men mere sporadisk. Selv Soi6 har en ladyboy bar eller 2. Hvis du bare er til hurtig gadeluder sex med ladyboy, er hele soi 6,1 (lille gade parallel til soi 6) kun ladyboys man kan købe shorttime til hurtig sex. Der findes et par enkelte gogo steder med ladyboys, men ved ikke om det er godt da jeg ikke er til ladyboys. Men klart Soi Pothole ultimative ladyboy gade. Skal lige siges at gaden også huser virkelig gode steder uden ladyboys. Bare en spændene soi i pattaya. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 908 Skrevet 22. August Nu er jeg ikke til Ladyboy men hold dig til LB fra barerne men for alt i verdenen, hold dig væk fra freelancere fra Beach Road i Pattaya, da de har ry for lange fingre osv Men go jagt min ven Butterfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 17. September kfrb skrev, den 8.8.2025 at 20:01: Nogle anbefalinger i Bangkok Jeg ved ikke om jeg kan anbefale dem - men i Nana Plaza er der en del gogo-barer med kun ladyboys - og udenfor på Soi Nana skal man også løbe spidsrod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet 25. September Jernsvinet skrev, den 18.9.2025 at 00:14: Jeg ved ikke om jeg kan anbefale dem - men i Nana Plaza er der en del gogo-barer med kun ladyboys - og udenfor på Soi Nana skal man også løbe spidsrod. Er ikke alt på Nana Plaza bare dyrt og dårligt? Freelancere - så ved man absolut ikke hvad man kan komme ud for. Der er vel 4 gode Ladyboysbarer i Bangkok: CheckInBar Soi 10 ChekInBar Soi 11 Cindys Soi 11 Why Not, Soi 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 23. Oktober BigDaddiz skrev, den 25.9.2025 at 23:54: Er ikke alt på Nana Plaza bare dyrt og dårligt? Freelancere - så ved man absolut ikke hvad man kan komme ud for. Synes nu jeg mødte flere søde og reelle freelancere på gaden udenfor Nana Plaza - til min overraskelse endda en mørk pige - og normalt ville jeg i Thailand ikke gå efter mørke piger, men hun var nu så sød - desværre brugte hun en billig læbestift, der smittede af - så da jeg senere mødte en anden pige, som jeg også havde haft med hjemme og hun så jeg var rød i hele hovedet - grinte hun noget af mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg