Hop til indhold
kfrb

Barer med søde ladyboys i Thailand

Recommended Posts

Barer med søde ladyboys i Thailand? Nogle anbefalinger i Bangkok, Pattaya eller andre steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså det som du gør, er du tager til Pattaya, og går en tur igennem Soi pothole. Omkring 30% af barene er Ladyboys only, så ca. 10 steder med ca. 15 ladyboys per sted. Derudover finder du ladyboy barer på storset alle gader overalt i resten af byen. Men mere sporadisk. Selv Soi6 har en ladyboy bar eller 2. Hvis du bare er til hurtig gadeluder sex med ladyboy, er hele soi 6,1 (lille gade parallel til soi 6) kun ladyboys man kan købe shorttime til hurtig sex. Der findes et par enkelte gogo steder med ladyboys, men ved ikke om det er godt da jeg ikke er til ladyboys. 

Men klart Soi Pothole ultimative ladyboy gade. Skal lige siges at gaden også huser virkelig gode steder uden ladyboys. Bare en spændene soi i pattaya.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg ikke til Ladyboy :) men hold dig til LB fra barerne <3 men for alt i verdenen, hold dig væk fra freelancere fra Beach Road i Pattaya, da de har ry for lange fingre osv :(

Men go jagt min ven :)

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...