OutlawPete 16 Skrevet 8. August Var på forretningsrejse i det nordjyske i sidste uge og skulle spise middag på en restaurant tilknyttet et nordjysk hotel med en kollega. Tjenerpigerne var alle unge med et par stykker midt 20’erne (jeg er selv 49 år). Især een skilte sig ud; trods løs kjole kunne hun ikke skjule et par rigtig store bryster samt det forhold at hun ikke havde BH på og hver gang hun tog et skridt gyngende det så frækt under kjolen. Min kollega spurgte flere gange hvad det var jeg kiggede på. Det svarede jeg ikke ærligt på.. Jeg skrev mit telefonnummer på en seddel og ventede på det rette øjeblik til at spørge om hun ville ses på et tidspunkt. Det øjeblik kom desværre ikke og jeg måtte smide sedlen i skraldespanden. Nu, een uge efter, er jeg kommer frem til at det nok, i disse metoo tider var bedst jeg ikke spurgte om hun ville med på date. Jeg er single så der var ikke noget der men jeg ville give mig ene arm for at se de bryster og begge arme for at tage hende i en doggy. Men det må blive i drømmene. god week end Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 335 Skrevet 8. August Det er vel helt naturligt at mænd er tiltrukket af smukke kvinder, men jeg synes at det er utroligt svært at blive klog på hvordan man skal gengælde de dejlige smil, og med hvad. Jeg har tit lyst til at spørge ind til smukke unge piger, men det er kun blevet til at kysse en kollega, der var halvt så gammel som mig til julefrokosten. Vi har ikke talt om det siden, men hun kan godt finde på at sætte sig ved siden af mig i kantinen. Jeg er så heller ikke single, så måske det er bedst med den diskrete og uforpligtende model herinde fra. Jeg tænker også, at vi halvgamle mænd kan få et urealistisk billede af mulighederne med yngre piger når vi betaler for at få sex med dem? Jeg er spændt på om andre kan genkende og bidrage med noget her i tråden. God weekend 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 8. August Nyde skrev, 1 time siden: Det er vel helt naturligt at mænd er tiltrukket af smukke kvinder, men jeg synes at det er utroligt svært at blive klog på hvordan man skal gengælde de dejlige smil, og med hvad. Jeg har tit lyst til at spørge ind til smukke unge piger, men det er kun blevet til at kysse en kollega, der var halvt så gammel som mig til julefrokosten. Vi har ikke talt om det siden, men hun kan godt finde på at sætte sig ved siden af mig i kantinen. Jeg er så heller ikke single, så måske det er bedst med den diskrete og uforpligtende model herinde fra. Jeg tænker også, at vi halvgamle mænd kan få et urealistisk billede af mulighederne med yngre piger når vi betaler for at få sex med dem? Jeg er spændt på om andre kan genkende og bidrage med noget her i tråden. God weekend Jeg synes aftenen blev klart bedre af denne flirt for hun smilede sødt tilbage de gange det lykkedes mig at få øjenkontakt med hende. Men jeg er helt enig med dig. Men i min alder synes jeg det er livsbekræftende at se på smukke unge kvinder og at de kan tænde noget i mig men det er sjældent jeg får så meget lyst til en kvinde som jeg gjorde her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2418 Skrevet 8. August (edited) Jeg har ikke lige oplevet de situationer på en restaurant, men kom til at tænke på noget lidt lignende på min daværende arbejdsplads. Jeg havde en kollega, vi arbejdede begge med det samme (undervisning). Jeg er meget til ansigter, og hun så netop ud så jeg havde svært ved at få øjnene fra hende, når vi var sammen til møder og lignende. Hun optrådte over for mig på en måde, der er svær at tolke anderledes en at hun var ret flirtende. Jeg tror bare det var hendes facon, over for dem hun synes godt om. Hun var w-a-y out of my league, blandt andet fordi hun er 20 år yngre end mig. Jeg oplevede netop det som @Nyde beskriver, at hun tit satte sig over for eller ved siden af mig, når vi mødtes i personaleloungen eller andre steder. Jeg har lidt svært ved at forestille mig andet end at hun må have haft en fornemmelse af, at jeg havde et godt øje til hende. Men vi havde mange gode snakke, både faglig sparring og snak om fælles interesser. Det var ganske udramatisk, men med meget direkte og (fra hendes side) lidt drilsk øjenkontakt. Det er blandt andet derfor, jeg synes man bør være åben over for flirt på arbejdspladsen. Det kan skabe gode energier, men det er en balance på en knivsæg ... Men kan man det, så er det ret pirrende. Jeg tror man skal være gevaldig forsigtig på en restaurant ... Jeg ville aldrig gøre det - man risikerer at få et gult kort, eller ligefrem blive blacklistet. Det man godt kan, er at komme med en venlig bemærkning til severtricen, hvos der er en god grund .. Ønske til lykke med eksamen, hvis de går med studenterhue .. denslags. Redigeret 8. August af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 8. August sneræven skrev, for 9 minutter siden: Jeg har ikke lige oplevet de situationer på en restaurant, men kom til at tænke på noget lidt lignende på min daværende arbejdsplads. Jeg havde en kollega, vi arbejdede begge med det samme (undervisning). Jeg er meget til ansigter, og hun så netop ud så jeg havde svært ved at få øjnene fra hende, når vi var sammen til møder og lignende. Hun optrådte over for mig på en måde, der er svær at tolke anderledes en at hun var ret flirtende. Jeg tror bare det var hendes facon, over for dem hun synes godt om. Hun var w-a-y out of my league, blandt andet fordi hun er 20 år yngre end mig. Jeg oplevede netop det som @Nyde beskriver, at hun tit satte sig over for eller ved siden af mig, når vi mødtes i personaleloungen eller andre steder. Jeg har lidt svært ved at forestille mig andet end at hun må have haft en fornemmelse af, at jeg havde et godt øje til hende. Men vi havde mange gode snakke, både faglig sparring og snak om fælles interesser. Det var ganske udramatisk, men med meget direkte og (fra hendes side) lidt drilsk øjenkontakt. Det er blandt andet derfor, jeg synes man bør være åben over for flirt på arbejdspladsen. Det kan skabe gode energier, men det er en balance på en knivsæg ... Men kan man det, så er det ret pirrende. Jeg tror man skal være gevaldig forsigtig på en restaurant ... Jeg ville aldrig gøre det - man risikerer at få et gult kort, eller ligefrem blive blacklistet. Det man godt kan, er at komme med en venlig bemærkning til severtricen, hvos der er en god grund .. Ønske til lykke med eksamen, hvis de går med studenterhue .. denslags. Du har fuldstændig ret; efter kommentaren fra @Nyde kom jeg i tanke om en episode jeg hørte om i TV hvor en gæst (der selv havde en kro) spiste på en restaurant i Skagen. Han var så tilfreds med en tjeners betjening at han spurgte hende om hun ikke ville arbejde på hans kro. Det resulterede så at køkkenchefen kom hen til hans bord og sagde at han gerne måtte spise færdig men at han ALDRIG skulle vise sig igen på den her restaurant Så ja @sneræven; det er sidste gang jeg har de overvejelser som i sidste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 335 Skrevet 8. August OK det med at snuppe personalet kan nok hurtigt give dårlig stemning: Bare se hvor sur Trump blev på Epstein da han snuppede hans piger fra spaen på Mar a Lago 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 9. August Nyde skrev, for 9 timer siden: Jeg tænker også, at vi halvgamle mænd kan få et urealistisk billede af mulighederne med yngre piger når vi betaler for at få sex med dem Så godt skrevet , og helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2850 Skrevet 9. August OutlawPete skrev, for 10 timer siden: Nu, een uge efter, er jeg kommer frem til at det nok, i disse metoo tider var bedst jeg ikke spurgte om hun ville med på date. Jeg er single så der var ikke noget der men jeg ville give mig ene arm for at se de bryster og begge arme for at tage hende i en doggy. Men det må blive i drømmene. Klogt at lade det blive i drømmene , også måske fortryde senere at man ikke forsøgte , men billeder på nethinden og fantasien , er trods alt også dejligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 242 Skrevet 9. August Nyde skrev, for 13 timer siden: Jeg tænker også, at vi halvgamle mænd kan få et urealistisk billede af mulighederne med yngre piger når vi betaler for at få sex med dem? Jeg er meget enig, og man kan sagtens komme i den vildfarelse, at alle piger kan købes for penge fordi man har bevæget sig rundt i købesexverdenen i så mange år. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 16 Skrevet 9. August Søren - Aalborg skrev, 1 time siden: Jeg er meget enig, og man kan sagtens komme i den vildfarelse, at alle piger kan købes for penge fordi man har bevæget sig rundt i købesexverdenen i så mange år. Lige præcis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg