Jernsvinet 14051 Skrevet 8. August Mere fra samme skuffe: 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 11. August (edited) Hvorfor fravælge en elsker - når man har plads til 2 - eller 3? Redigeret 11. August af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 123 Skrevet 11. August Tak for at dele den løsslupne musik. Og synes faktisk, at det professinelle og kunstneriske niveau er højt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 11. August Skandb.M. skrev, for 1 time siden: synes faktisk, at det professinelle og kunstneriske niveau er højt. Synes jeg også - og derfor undrer det mig "lidt" at sangene ikke er mere kendte Her kommer så en rigtig gammel en med fuld udtræk og lidt underforstået tekst: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 561 Skrevet 11. August Monty Python er stor leverandør af disse sange. Et lille udpluk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 12. August Jeg kan nu bedre lide denne her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 12. August Fandt lige en mere om dogging: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 14. August Utrolig mange af disse for forbudte sange koncentrerer sig selvfølgelig om det forbudte hul, som før i tiden blev brugt fremfor bønner og prævention: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 26. August (edited) Har holdt lidt igen med at viderebringe forbudte sange, da jeg har fundet ud af nogen af de ovennævnte er AI-generede sange - men her kommer en ægte forbudt sang - måske den mest kendte i den lidenskabelige genre: Redigeret 26. August af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 609 Skrevet 26. August Skandb.M. skrev, den 11.8.2025 at 13:26: Tak for at dele den løsslupne musik. Og synes faktisk, at det professinelle og kunstneriske niveau er højt. Det er fordi en stor del af det ar AI genererer inden for det sidste år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 366 Skrevet 26. August Jernsvinet skrev, for 9 timer siden: Har holdt lidt igen med at viderebringe forbudte sange, da jeg har fundet ud af nogen af de ovennævnte er AI-generede sange - men her kommer en ægte forbudt sang - måske den mest kendte i den lidenskabelige genre: Dette er vist originalversionen. Der kom en svensk version, som var mere løssluppen. Jeg har desværre ikke kunnet finde den. Rygter vil vide, at den nu er strengt forbudt at spille hos Danmarks Radio. Den blev ellers spillet, da den kom frem og man blev forlegen... Skjold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14051 Skrevet 27. August (edited) TordenSkjold skrev, for 11 timer siden: Dette er vist originalversionen. Som jeg allerede havde linket til - men den kunne også fås i en version longue: Redigeret 27. August af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg