Hop til indhold

Trans ladyboy i Midtjylland/Østjylland

Featured Replies

Skrevet
Jacn1989 skrev, den 11.8.2025 at 07:46:

På billede 7 hvor man ser Polla i doggystyle fra siden ser det ud til hun har nogle gigantiske implantater i røven. Er det tilfældet eller er billedet bare taget i en uheldig vinkel? 

Skrevet
Mau skrev, den 16.8.2025 at 09:09:

På billede 7 hvor man ser Polla i doggystyle fra siden ser det ud til hun har nogle gigantiske implantater i røven. Er det tilfældet eller er billedet bare taget i en uheldig 

ved jeg ingenting om polla. har aldrig besøgt hende

• 2 weeks later...
Skrevet
Jacn1989 skrev, den 11.8.2025 at 07:46:

Jeg kan godt anbefale Megan. Synes hun er lækker nok. Ikke for maskulin og helt sikkert noget jeg tror ville være godt som en første gangs oplevelse. Har været der én gang, og kunne sagtens finde på det igen. Mega easy going.

ladyboy Sky, lidt mere vest på dog. Men når hun er omkring tarm området. Hun har en lækker krop! Også kan du få en massage med lidt afslutning som du ønsker derefter. Top service. Prøvet 2 gange og hvis jeg boede tættere på ville det være mere haha 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.