Hop til indhold
Jernsvinet

22 årig slank stduine diskret i Herning

Recommended Posts

Hun er lige begyndt at annoncere, men der kunne jo være nogen, der kender mere til hende?

https://annoncelight.dk/annonce/118044/22-aarig-slank-stduine-diskret-i-herning

Jeg hedder lotte, en 22årig dansk pige som søger lidt ekstra til dagen og vejen. jeg elsker sex og gerne masser af det.

Jeg er ikke kræsen så om du er lille, stor, tyk eller tynd spiller ikk en rolle hos mig. Jeg tilbyder den samme service til alle og laver ikke om på reglerne fordi du er anderledes. Der er plads til alle hos mig.

mine mål:

22år

1.72 høj

62 kg

75 D skål

Prisliste

Superfransk............................................................800 kr

Megafransk.............................................................900 kr (kom i munden på mig)

Megafransk + slug...................................................1000 kr

Halv time....................................................................1000 kr (kun blide former)

En time......................................................................1800 kr

+ superfransk..............................................................200 kr

+ megafransk.................................................................200 kr

+ slug.............................................................................200 kr

+ GFE..............................................................................200 kr (kæresteoplevelse)

HALV TIME MEDALT KUN 1300 KR

Hos mig må du komme alle de gange du kan i tidsrummet :)

Jeg træffes altid i en privat diskret lejlighed, og har en ven som besvare tlf for mig når jeg ikke selv har mulighed for det

Jeg besvare ikk hemmeligt nummer, og kun seriøse henvendelser :) tlf 26 62 98 91

Kram Lotte

lotte1

I en tidligere annonce forsøger hun sig ikke med at stave til studine  :roll: 

22 årig slanke Lotte diskret i Herning

https://annoncelight.dk/annonce/117768/22-aarig-slanke-lotte-diskret-i-herning-torsdag-d-10-april

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Hej jern gamle svinger :-)

Du har vist haft dine ellers vagtsomme øjne placeret andet steds lotte har annonceret i et godt stykke tid ( ca. 1 år ) både i århus, Aalborg på djæveløen osv :-D

Men kan godt forstå du nysgerrig, for efter at ha læst dine anmeldelser så hun vist noget for dig, har selv haft fornøjelsen af at møde hende for ca 1 år siden, hun er det hun udgiver sig for naboens frække datter som kan et trick eller 2 og så passer hendes billeder hvilket ellers er en sjældenhed nu til dags :-D ( sorry ku ikk lade være )

Min kemi så det bare at go for it,

Ps flæk hende nu ikke med jernet :-D

Redigeret af Claesen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jern gamle svinger :smile:

Du har vist haft dine ellers vagtsomme øjne placeret andet steds lotte har annonceret i et godt stykke tid ( ca. 1 år ) både i århus, Aalborg på djæveløen osv :grin:

Men kan godt forstå du nysgerrig, for efter at ha læst dine anmeldelser så hun vist noget for dig, har selv haft fornøjelsen af at møde hende for ca 1 år siden, hun er det hun udgiver sig for naboens frække datter som kan et trick eller 2 og så passer hendes billeder hvilket ellers er en sjældenhed nu til dags :grin: ( sorry ku ikk lade være )

Min kemi så det bare at go for it,

Ps flæk hende nu ikke med jernet :grin:

Mange tak - nej jeg skal nok være sød ved hende - og så er der dem der påstår, der ikke findes guld på annoncelight  :D - men det er rigtig nok, jeg søger mest i mit eget lokalområde, hvor jeg kender vandløbene og kan holde øje med om der er noget der glimter og jeg godt ved det ikke altsammen er guld.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville ellers klæde nybegynderne i faget, hvis de i oplæringsårene ville nøjes med lærlingeløn. Men måske er hun professionel i det franske. Hendes priser tyder på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt nybegynder kan hun vist ikke kalde sig! Synes efterhånden hun har annonceret et stykke tid.

Men den med lærlingeløn lyder da meget fornuftigt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...