Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Andre der har prøvet at lave aftaler med denne dybt useriøse pige, jeg blev fanget af billederne og vil prøve lykken.

Hun vil gerne lave aftale men når det så skal blive seriøst og man Spørger efter adressen så udebliver svar og priser redigeres fra besked til besked. Virkelig useriøst 

https://annoncelight.dk/showad/434783

Skrevet
Hamderikkefårnokhjemme skrev, for 30 minutter siden:

Andre der har prøvet at lave aftaler med denne dybt useriøse pige, jeg blev fanget af billederne og vil prøve lykken.

Hun vil gerne lave aftale men når det så skal blive seriøst og man Spørger efter adressen så udebliver svar og priser redigeres fra besked til besked. Virkelig useriøst 

https://annoncelight.dk/showad/434783

Hun er efterhånden anmeldt flere gange med samme resultat som det du beretter om 

Skrevet

Jeg har været der. Kan ikke anbefale det overhovedet. Billederne snyder meget. Hun virkede påvirket af noget. Skulle være gået igen med det samme. Fik et blow og det fortrød jeg med det samme jeg havde givet pengene. Og endnu mere bagefter ;-)

Skrevet

Hun har lagt et nyt billede på inden for den sidste uges tid, og der ser hun mindst 10 år ældre ud end alle de andre billeder hun ellers har på profilen. 

Et billede, hvor hun også ser noget slidt ud, hvis jeg kan tillade mig at skrive det. 

På et tidspunkt overvejede jeg at besøge hende, men det nye billede og hvad jeg ellers har læst om hende, så er jeg ikke længere interesseret. 

Skrevet

Andre der er bedre bekendt med søgefunktionen der vil linke de gamle anmeldelser? Mindes at hun har skiftet AL id så de er ikke nemme at finde igen - hvertfald for mig :wacko:

Har også overvejet hende, men som jeg husker det har hun kun 1 positiv anmeldelse fra en ny bruger. Resten beretter at billederne er gamle, hun ikke er engageret, osv. 

Personligt har jeg intet imod kurver eller alder, men mindes at @Søren - Aalborg skrev at hvis man betaler 1500 for noget, burde man også forvente at få sine penges værd. Det er så desværre der hun underlevere ifh. Anmeldelserne. 

Skrevet
skinkelynet32 skrev, for 8 timer siden:

Personligt har jeg intet imod kurver eller alder, men mindes at @Søren - Aalborg skrev at hvis man betaler 1500 for noget, burde man også forvente at få sine penges værd. Det er så desværre der hun underlevere ifh. Anmeldelserne. 

Det kan jeg ikke umiddelbart erindre jeg har skrevet, men jo er da enig i, at hvis man betaler et aftalt beløb, så burde man kunne forvente, at modtage det man betaler for :) 

Med det i mente, at kemi kan man ikke købe for penge :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.