Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde 

Jeg bruger siden ret ofte til at finde gode oplevelser og besøger sjældent nogen uden at have læst om piger herinde. 
derfor besøgte jeg Svea i Kolding, da mange skrev at hun kunne nogle tricks og man fik en oplevelse. 
Det gik fint med at kommunikere og booke tid, det er et kendt men rimelig diskret sted i Kolding. Svea åbner døren og allerede der skulle jeg være gået :( hun ligner ikke en på 50 men nærmere 60, og vægten var nok 75 kg da hun var yngre. Men djævlen i mig sagde, hun kan nogle tricks, go for it. 
efter 10 minutter måtte jeg simpelhen stoppe og gå, hun var en kæmpe skuffelse og hun snakkede hele tiden, der skete ikke en skid, snak snak snak, hver gang der lige var 1 minut sjov, så stoppede hun og snakkede, hun fortælle hvor god hun var og om jeg var klar på det. 
måtte simpelhen sige til hende, så vis det, giv mig nu den store tur. Så begyndte hun bare at snakke om det endnu mere. 
jeg stoppede hende og måtte takke pænt af, det var simpelhen for ligegyldigt at besøge hende, hun var 100% kun der for at få penge og snakke. 
15 min fra indgang til udgang. 1000kroners snak. 
min til dato kedeligste og værste oplevelse. 

link er pt ikke muligt da hendes annonce er væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er virkelig noget helt galt her

hun er virkelig lækker og hendes vægt er 75 kg hverken mere eller mindre

ja hun snakker meget løsningen er tag en flask god rødvin med og så for man god sex sammen med Svea

jeg har aldrig haft problemer med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er godt nogle forskellige meninger om det her. 
jeg er en smule højere end hende og vejer mere end hendes “75kg” men jeg var bestemt den lille i det rum. 

men det er nok øjnene som ser, men skal ikke fylde rødvin på nogen for at få en god oplevelse. Hvad bliver det næste, at vi skal købe Minimum 1 time før oplevelsen er god. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hej. Besøgte Svea mandag aften.    Tjah. jeg må nok sige at jeg fik en super god behandling.  Der et jo altid en smagssag om man er til tynde normale eller buttede kvinder og om at til ung middel el moden.    For mig er Svea en dejlig kvinde med gode former.   Jeg fik hvad jeg ønskede og mere til .   Ja og snakken gik, men for mig betyder det ikke så meget, da jeg så føler mig godt tilpas.  Gider ikke piger hvor man skal hive hvert et ord ud af.      Hun gjorde ikke anledningen til at jeg skulle gå efter den tid jeg havde booket.     Vil absolut besøge hende igen, når jeg kommer til området igen      Men som sagt smag og behag.    HUn var min smag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...