Hop til indhold

Recommended Posts

Sysser / Lina Valbypigerne. 

Sidste år besøgte jeg Sysser hos Valbypigerne for allerførste gang og det var en fræk og hed omgang GFE sex jeg aldrig glemmer, i år havde jeg endnu til gode at besøge den smukke kvinde igen men det skulle der ændres på nu. 

Jeg landede ved Valbypigernes lokaler til den aftalte tid og blev taget imod af en smilende Sysser og efter jeg var kommet ind fik jeg også kort hilst på Anja / Ladyhera der også var på vagt inden at Sysser fulgte mig ind på værelset hvor vi skulle bruge den næste times tid sammen. 

Betalingen blev ordnet og hun fik en lille gave hun smed sin badekåbe og lagde sig på sengen kun iført trusser og lå smilende, smuk og dejlig der mens jeg hastigt fik smidt tøjet, og så skyndte jeg mig at kravle op i sengen til hende. 

Startede med at kysse lidt med hende og så kysse mig ned langs hendes krop,  hals bryster, stoppede kort og fik trusserne af hende og så mave og videre nedad kroppen indtil jeg nåede til mit yndlingssted imellem lårene på en kvinde. 

Efter at have slikket fissen i noget tid kom jeg til det skønne punkt hvor man blidt fik en hånd på hovedet for at signalere bliv ved og en kærlig hånd der nussede skulder og arm imens og så lårene der klemte sammen om mit hovede der plejer at vise at man gør noget helt rigtigt. 

Kravlede op på siden af hende og kyssede lidt med hende inden mine fingre fandt ned mellem benene og gav hende blid finger mens jeg skiftevis kyssede med hende og kyssede bryster og halsen. 

Imens fandt hendes hånd og fingre ned til min pik og begyndte at lege med både skaft og testikler på skift. 
Da min fingerleg i fissen begyndte at få hendes krop til at reagere kan jeg mærke at hun med den ene arm bag ryggen på mig imens får fanget et kondom fra bordet ved sengen og hurtigt får hun monteret kondomet på min pik og så tager hun den i munden og begynder et blowjob efter lidt tid med blowjob til mig lægger hun sig på ryggen og jeg placerer mig imellem hendes hendes lår og trænger op i hende i missionæren. 

Undervejs mens jeg knepper hende deler vi flere kys og hendes nakke og hals får også lidt kys til jeg til sidst kommer i kondomet. Jeg lader min pik langsomt bevæge sig ind og ud i hende fortsat til jeg ikke har mere sperm at skyde ud i kondomet. holder min pik oppe hende i et stykke efter imens jeg fortsat skiftevis kysser bryster, hals og nakke og kysser med hende. 

Da jeg endelig trækker mig ud lægger jeg mig ved hendes side vi kysser lidt mere mens vores kroppe ligger helt tæt og så holder vi begge en pause og ligger bare tæt sammen mens jeg små nusser hende lidt imens og vi begynder at hygge snakke om blandt andet heste, tilridning, stævner, forskellige racers temperament og at nå dertil hvor hestens tillid trodser dens naturlige instinkt som et byttedyr. 

Da vi genoptager den frække leg finder jeg igen ned mellem lårene på hende og slikker hendes fisse igen denne gang nok en smule langsommere har ikke travlt og vi skal nok nå dertil hvor det føles rigtigt godt og det gør vi også, da jeg igen kan se hendes åndedræt skyde brystet op og ned mens hun vrider kroppen og klemmer lårene hårdt om mit hovede. 

Da jeg igen ligger tæt på siden af hende og små nusser og kysser med hende spørger hun om jeg vil prøve at give hende en sprøjteorgasme jeg spørger med fingrene og hun nikker mens hun smiler sødt og griber ud efter en vibrator, hun tænder den og placerer den på fissen jeg slikker hurtigt mine fingre og lader dem roligt glide op inde i hende og begynder at stimulere G punktet med mine fingres leg imens hun selv stimulerer klitoris med vibratoren. 

Sprøjteorgasmen udebliver men det er ligemeget vi nyder begge bare den frække og intime leg med hinanden. 

Den sidste tid bruges med massere af kys, nusseri og mere pillowtalk indtil hun siger “Jeg vil ikke være uhøflig men bliver nød til at smide dig ud nu, min næste aftale er på vej” 

Jeg hopper i tøjet igen og går ud af rummet sammen med en nøgen Sysser og ud i forhallen hvor der står en ligeså nøgen Ladyhera som har været igang også mens vi havde sex. 

Så er man der i for rummet med to smukke nøgne kvinder på vej ud af døren jeg giver den nøgne Ladyhera en farvel krammer først og så den nøgne Sysser ovre ved døren inden jeg bliver lukket ud og forlader den dejlige syndens hule i Valby og triller hjemad. :wub: <3

Sysser / Lina Annoncelight:

Sysser Valbypigerne: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej ikke rigtigt det var mere et genbesøg jeg bare rigtig gerne ville hvor hendes vagt bare tilfældigt lå dagen før fredagsbaren. 

Det var helt sin egen skønne dejlige oplevelse for sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...