Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende for 2-3 måneder siden. Skrev sms og kom overens om bj uden, lidt sexy lingerie osv. 

når jeg kom frem til en ret velkendt thai lejlighed så hade hun lige stået op og var helt forvirret over mit besøg. Hun sa hun kom fra Sverige så jeg snakke svensk men det hjulpet ikke.

Massage var uinspirerende og hun ville først ikke give bj uden. 

bestilte en time og var ude igen efter 35  minutter.

Jeg venter på at der bliver rotation i lejligheden igen. Det findes andre mere interessante thai piger tæt f.eks Ipip i Bagsværd. 

Skrevet

Er det samme Pinky som var på 505 i Hvidovre..??   Fordi så er hun virkelig sød og dejlig :wub:

Skrevet
BlindBoy skrev, for 5 timer siden:

Er det samme Pinky som var på 505 i Hvidovre..??   Fordi så er hun virkelig sød og dejlig :wub:

Næppe - var det ikke hende med abnormt store bryster?:wub:

Skrevet
Nightwish skrev, for 31 minutter siden:

Næppe - var det ikke hende med abnormt store bryster?:wub:

Ikke den Pinky jeg mødte på 505. Hendes bryster var ikke abnormt store. 

• 3 months later...
Skrevet

Hejsa! Er der nogen, som kan bekræfte/ afkræfte, at der er tale om samme, Pinky fra Hvidovre 505?

Jeg har haft fornøjelsen af at have besøgt hende, og sikke et dejligt besøg. Har ikke set hendes annonce fra Hvidovre, så tænkte måske, at hun var stoppet, eller rejst hjem for noget tid. 

Meeeen... Så læste jeg, at der var kommet en, Pinky i Lyngby. Jeg læser ikke, at der er nogen, som afviser, at det er hende. Det ligner hende utrolig meget. Jeg husker hende hellere ikke til at have absurd store bryster, men store og bløde, men ikke absurd store. Synes de passede fint til resten af kroppen, i og med, at hun også havde en dejlig stor røv. 

Jeg håber, at I kan hjælpe på det ubesvarede sprøgsmål, tak.

- The Confirmer 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.