Hop til indhold

Nikita (ikke darling) fra aarhuspigerne?

Featured Replies

Skrevet

Det er jo sjældent et godt tegn når vi ikke må se fotos af pigen.

Skrevet
  • Author

Tjoo det ved jeg nu ikke om man kan konkludere

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu er der kommet billeder. Er der nogen, der kan verificere billedernes ægthed? Kh

Skrevet
  • Author

Øv - billederne så ellers gode ud! Ærgerligt at Aarhuspigerne ikke holder dig for god til kopibilleder. Jeg synes ellers godt om stedet på den måde at det er et sted man fast kan vende tilbage til - og af og til er der gode piger at finde. Jeg ved at ejeren får noget kritik men hvis man finder den rigtige pige der synes jeg det er et fint sted set med forbrugerøjne

Skrevet

Laver en beskrivelse nu. Se anmeldelser om 5

Skrevet

Øv - billederne så ellers gode ud! Ærgerligt at Aarhuspigerne ikke holder dig for god til kopibilleder. Jeg synes ellers godt om stedet på den måde at det er et sted man fast kan vende tilbage til - og af og til er der gode piger at finde. Jeg ved at ejeren får noget kritik men hvis man finder den rigtige pige der synes jeg det er et fint sted set med forbrugerøjne

Synes nu det er utroligt naivt at tro at en tilfældig luder/bordel i århus bare smider nogle prof stylede billeder af sig online. Det koster jo en bondegård bare at sørge for makeup.

Du kan vel godt se at det er en prof fotograf med stylist der har været i gang? 

Men du har ret i at det er alvorlig snyd. Stedet her kunne nu godt sørge for en noget mere systematisk vurdering af pigerne, men er vist ikke interesseret.  De anmeldelser der er er ikke meget værd da de ikke kan kvantificeres.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.