Hop til indhold

Recommended Posts

hr nusser skrev, for 6 timer siden:

Bilder er af en dominer fra Mistress Sandra, som er fra London, så tror det er en falsk profil

Hendes priser er 900/1400 for 30/60 min. Det er alt for lave priser indenfor denne niche. Det peger også i retning af snyd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pnyx skrev, for 14 timer siden:

Snart langt mellem de seriøse Dominaer .

ja hvis man leder i Jylland. Der er 2 som jeg bruger, som jeg ved kan levere varen. Den ene skal jeg besøge på Fredag sammen med hendes slavetøs. Den anden er desværer sygemeldt pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisser skrev, for 8 timer siden:

ja hvis man leder i Jylland. Der er 2 som jeg bruger, som jeg ved kan levere varen. Den ene skal jeg besøge på Fredag sammen med hendes slavetøs. Den anden er desværer sygemeldt pt.

Kan du fortælle hvem du skal besøge?
Hvis jeg endelig besøger en domina går jeg gerne efter én der er i selskab med en slavetøs (altså en kvinde, ikke en mand i dametøj osv).

Del dette indlæg

Link til indlæg
BL_junior skrev, for 13 timer siden:

Kan du fortælle hvem du skal besøge?
Hvis jeg endelig besøger en domina går jeg gerne efter én der er i selskab med en slavetøs (altså en kvinde, ikke en mand i dametøj osv).

Det kan jeg sagtens, Jeg skal besøge Alina https://annoncelight.dk/showad/269429 , jeg har også anmeldt hende for et stykke tid siden her anmeldelse Alina jeg har besøgt hende igennem de sidste par år, både med og uden hendes slavetøs Sasha som også er en fantastisk pige, som jeg også har været sammen med alene https://www.eroguide.dk/forum/topic/195175-sasha-big-boobs/ 

Jeg syntes det er sjældent at man finder nogle man klikker godt med, men der er jeg heldig at det gør jeg med begge piger også at de arbejder sammen og hver for sig også er kun herligt, når man går med forskellige ønsker, og de snakker begge godt engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for meget uddybende svar. 

Så har jeg nogen at kigge efter og noget at planlægge efter.

God dag og giv gerne en anmeldelse efter i morgen. Jeg synes du skriver gode anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BL_junior skrev, for 1 time siden:

Tak for meget uddybende svar. 

Så har jeg nogen at kigge efter og noget at planlægge efter.

God dag og giv gerne en anmeldelse efter i morgen. Jeg synes du skriver gode anmeldelser.

Tak for de pæne ord.

Jeg håber du får det til at passe ind, at møde den ene eller begge, men pas på de er vanedannende;)

Jeg skal nok komme med et skriv, er overbevist om det bliver mega godt, jeg er kommet med nye ideer som de er total lydhør overfor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...