Hop til indhold

Luna Thai girl Randers/Hobro

Featured Replies

Skrevet

Det lyder som en lækker omgang.Jeg vil høre om hun holder til i Randers eller Hobro? 

Skrevet
  • Author
Clooney skrev, 1 time siden:

Det lyder som en lækker omgang.Jeg vil høre om hun holder til i Randers eller Hobro? 

Hobro

Skrevet

Hun svarer aldrig på sms 

Skrevet
Pj73 skrev, for 7 timer siden:

Hun svarer aldrig på sms 

Er det ikke temmelig almindelig ?   Har skrevet til en 3-4 stk. med et enkelt spørgsmål (  deres højde )  og hvornår de havde tid.....  har ikke hørt fra nogen af dem :(  

Skrevet
Pj73 skrev, for 8 timer siden:

Hun svarer aldrig på sms 

Det passer ikke, men hvis du skriver fra skjult nummer, så svarer hun ikke. Hun er en super pige at være sammen med, det hele til UG

Skrevet
A Kjeldsen skrev, for 13 timer siden:

Det passer ikke, men hvis du skriver fra skjult nummer, så svarer hun ikke. Hun er en super pige at være sammen med, det hele til UG

Jeg har skrevet fra almindelige nummer. Både hemmeligt og ikke hemmeligt. Du kan ikke skrive fra et skjult nummer 

Skrevet
  • Author

Jeg får altid svar fra hende

Skrevet

Jeg har også skrevet til hende fra alm. nummer, for 2 dage siden, og har sprugt til en tid i morgen, men jeg har heller ikke fået svar...  sgu lidt træls at sidde og finde liiiige den man gerne vil besøge, og så ingen svar få :) 

Skrevet

Nå men der gik ca 20 minutter fra jeg skrev til hende om hun havde tid, til jeg var hos hende, så det var ikke noget problem. Ved når jeg skriver fra en telefon med skjult nummer/ taletidskort, ja så svarer hun ikke tilbage

Skrevet
yxes skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også skrevet til hende fra alm. nummer, for 2 dage siden, og har sprugt til en tid i morgen, men jeg har heller ikke fået svar...  sgu lidt træls at sidde og finde liiiige den man gerne vil besøge, og så ingen svar få :) 

Jeg har sommetider oplevet, at de ikke svarer på SMS men tager tager telefonen, når jeg ringer , prøv det ‘

Skrevet
Servciesboy skrev, for 7 timer siden:

Jeg har sommetider oplevet, at de ikke svarer på SMS men tager tager telefonen, når jeg ringer , prøv det ‘

Nu er det så bare lige at hun selv skriver at man skal booke på sms....  

Skrevet
yxes skrev, for 2 minutter siden:

Nu er det så bare lige at hun selv skriver at man skal booke på sms....  

Åh nej , det havde jeg ikke set, men mit indslag var også bare sådan generelt 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 5 minutter siden:

Åh nej , det havde jeg ikke set, men mit indslag var også bare sådan generelt 

Kan du da ha ret i, men men, langt de fleste skriver enten book på sms, eller ring / skriv med spørgsmål osv.   Men altså...  gider de ikke svare, tja, så gider jeg ikke bruge tiden på at ringe :) så er der nok andre :) 

Skrevet
yxes skrev, for 1 minut siden:

Kan du da ha ret i, men men, langt de fleste skriver enten book på sms, eller ring / skriv med spørgsmål osv.   Men altså...  gider de ikke svare, tja, så gider jeg ikke bruge tiden på at ringe :) så er der nok andre :) 

Jeg har altså prøvet nogle gange, at de ikke svarer på sms men tager telefonen, men ellers er jeg enig med dig, vi skal ikke bruge tiden på at vente, videre !

• 2 weeks later...
Skrevet

De eller hun svarer aldrig og jeg forsøger med flere numre. Er der nogen der kan give et hint til hvor det er de ca befinder sig når de er i Hobro/randers som der står i annonce? Går ud fra det er i Hobro ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.