Hop til indhold
Pison

Kedeligt hos Jenny & Nina i Kbh

Recommended Posts

Jeg fandt vej forbi Jenny & Nina i går. Jeg ville egentlig have besøgt nogle andre men de var optagede, så valget faldt på disse damer tæt på Nørreport.
Jeg blev taget imod af en dame i 30erne med en pæn slank krop og store bryster, men ud fra hendes ansigt at dømme var det næppe en af pigerne på billederne - eller mindst 10 år siden.

Priserne er standard thai så jeg forventede et vist niveau af service, men desværre viste det sig langt fra at være tilfældet. På meget businessagtig maner gik hun straks i gang med at ruske i min lille ven og da den på trods af den ret kliniske tilgang havde fået lidt mere fylde, monterede hun kondomet, sagde at nu skulle jeg arbejde og lagde sig op med spredte ben. Jeg var allerede her pænt skuffet, men pengene var afleveret og kondomet på, så jeg tænkte at jeg måtte få hvad jeg kom efter. Det blev til så mekanisk og kedelig en omgang med pligtstøn at jeg mistede gejsten helt og aldeles. Hun foreslog at slutte med håndarbejde - forespurgt fik jeg at vide at sut bestemt ikke var på menuen. Hendes bryster er meget hjulpne med nogle thailandske tennisbolde, så de var temmelig turn-off for mig.

Det var efter alt at dømme ikke en af pigerne på billederne og meget sløj service til pengene. Gentagelsesfare minus nul. Jeg kan kun anbefale andre at spare deres penge medmindre hun har en mere serviceminded kollega.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre er det sted ofte ikke den store succes. Dog har der for et par måneder siden været en ok bemanding, men det lyder unægtelig som om de er sunket tilbage til fordums tids dårlige standard. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De havde fornyligt en der hed Joy der tilbød at tage den i røven. Det var på SMS, nåede aldrig forbi og teste ydelsen. Måske var det hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...