Hop til indhold
skunken

Pattaya

Recommended Posts

Hej brødre

ville bare lige nævne at jeg er i Pattaya de næste 14 dage. Hvis nogen af jer også tilfældigvis er i Pattaya, og har lyst til et kort meet up over en øl så pm mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 5 timer siden:

Hej brødre

ville bare lige nævne at jeg er i Pattaya de næste 14 dage. Hvis nogen af jer også tilfældigvis er i Pattaya, og har lyst til et kort meet up over en øl så pm mig.

I øjeblikket er der krigen i Thailand, det kan godt være omkostninger bliver for høj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 4 minutter siden:

I øjeblikket er der krigen i Thailand, det kan godt være omkostninger bliver for høj

Der har været en våbenhvile i stand den seneste uges tid, omend der har været enkelte brud på den. Langt de fleste kampe har været i et 25-50 km bredt bælte i det aller sydligste af Issan, i provinserne Surin, Sisaket, Buriram Ubon Ratchathani. Patts ligger i behørig afstand til nærmeste grænse ca 200km væk og ca 300 km til hvor der har været kampe. Så der bør ikke være problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, for 13 minutter siden:

Patts ligger i behørig afstand til nærmeste grænse ca 200km væk og ca 300 km til hvor der har været kampe. Så der bør ikke være problemer

Jeg taler om omkostningerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jeg taler om omkostningerne. 

Nu præcisere du ikke hvilke omkostninger det er du hentyder til. Du anfører krigen, så jeg må jo antage du mener de menneskelige omkostninger så som sikkerhed. Hvilket jeg derfor svare på, at der ikke bør være problemer med at være i Patts.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...