skunken 726 Skrevet 6. August Hej brødre ville bare lige nævne at jeg er i Pattaya de næste 14 dage. Hvis nogen af jer også tilfældigvis er i Pattaya, og har lyst til et kort meet up over en øl så pm mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 37 Skrevet 6. August skunken skrev, for 5 timer siden: Hej brødre ville bare lige nævne at jeg er i Pattaya de næste 14 dage. Hvis nogen af jer også tilfældigvis er i Pattaya, og har lyst til et kort meet up over en øl så pm mig. I øjeblikket er der krigen i Thailand, det kan godt være omkostninger bliver for høj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 495 Skrevet 6. August Mook skrev, for 4 minutter siden: I øjeblikket er der krigen i Thailand, det kan godt være omkostninger bliver for høj Der har været en våbenhvile i stand den seneste uges tid, omend der har været enkelte brud på den. Langt de fleste kampe har været i et 25-50 km bredt bælte i det aller sydligste af Issan, i provinserne Surin, Sisaket, Buriram Ubon Ratchathani. Patts ligger i behørig afstand til nærmeste grænse ca 200km væk og ca 300 km til hvor der har været kampe. Så der bør ikke være problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 37 Skrevet 6. August LarsTysker skrev, for 13 minutter siden: Patts ligger i behørig afstand til nærmeste grænse ca 200km væk og ca 300 km til hvor der har været kampe. Så der bør ikke være problemer Jeg taler om omkostningerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 495 Skrevet 6. August Mook skrev, for 1 minut siden: Jeg taler om omkostningerne. Nu præcisere du ikke hvilke omkostninger det er du hentyder til. Du anfører krigen, så jeg må jo antage du mener de menneskelige omkostninger så som sikkerhed. Hvilket jeg derfor svare på, at der ikke bør være problemer med at være i Patts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 726 Skrevet 7. August Tror hun mener højere priser, manglende service damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg