Hop til indhold

Catrine Interesant annonce

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/434046

Hej er der nogen som har prøvet pigen ? 

HAR LYST TIL FLERE FYRE PÅ EN GANG! HAR DU LYST TIL AT KOMME MENS JEG HAR EN ANDEN KUNDE ELLER EN KAMMERAT DER ER FRISK SÅ KOM ENDELIG. Det hele aftales self på forhånd med alle parter.

To mænd om mig er vildt frækt.
Er i et par er i også velkommen.
Der kommer tillæg på standard prisen når i kommer to sammen. 900,- pr ekstra deltager.

Ja egentlig burde der vel ikke være et tillæg for at opfylde hendes drømme ? men måske et spændende tilbud trods alt - men formuleringerne virker efter min opfattelse lidt kryptiske og selvmodsigende 

Skrevet

Der er også lidt omtale på hendes tidligere annonce nr. 434067

Det er tilsyneladende meget få, der har besøgt hende - eller bare fået kontakt til hende.

Skrevet

Sidste fredag lavede jeg en aftale med hende, jeg fik bekræftet tiden og fik adressen og kørte til Horsens, jeg ankom 5 minutter forsinket, jeg  sms hvilket dør jeg skulle gå til, ingen respons, prøve at ringe, den gik direkte på mobil svar, så jeg kørte hjem igen, 3 timers kørsel og 280 km spildt...hvis man ikke kan gidet at overholde sin aftaler,  så kan man idet mindste sms en aflysning det tager sku mindre end 10 sekunder..

Da hun var på hotel, prøvede jeg igen at lave en aftale, jeg fik adressen på hotellet lidt uden for Horsens. Jeg skulle ringe når jeg var ved hotellet, som sagt som gjordt, ingen respons på telefonen eller sms....jeg betegner hende som meget usiriøs...

Skrevet

Helt samme oplevelse som Golf2 - Havde Lang og god sms kommunikation med hende søndag, og aftalte at mødes mandag morgen på hotellet - hun bad mig ringe når jeg kørte hjemmefra, det gjorde jeg flere gange udover sms, ingen respons overhovedet - totalt ghostet

Skrevet

Der jeg besøgte hende var der ingen problemer.

jeg var endda 10 minutter forsinket, dog skrev jeg det i fin tid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.