Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ligner måske en ny bruger, men har fuldt lidt med fra sidelinien de sidste par år.
Jeg har egentligt ikke lyst til at skrive denne anmeldelse, da jeg helst vil have hende for mig selv, men jeg må jo desværre erkende at jeg i mig selv, ikke er et stort nok kundegrundlag til at sikre at hun bliver ved med at slå et smut forbi Viby og derfor bliver jeg nød til at dele min erfaring med hende, med jer.

Jeg har de sidste par år, været stor fan af de såkaldte erotiske B2B massager, og var stamkunde hos Kaya indtil hun desværre valgte at stoppe. Jeg prøvede derefter nogle forskellige, uden at de på nogen måde nåede de højder jeg havde sammen med Kaya. Det var så lige indtil jeg mødte Nadia! Jeg vil ikke sammenligne de to, men nøjes med at konstatere at med Nadia får man en helt fantastisk oplevelse, hvor man er helt høj bagefter og går derfra med det største smil.

Hun ved hvad hun laver og giver en fantastisk massage som i sig selv er grund nok til at slå et smut forbi, men hendes afslutning er virkelig "Out of This World". Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har besøgt hende det sidste års tid, men det der imponerer mig, er at det er aldrig helt den samme oplevelse, der er variationer i hvad man modtager fra hende og man kan virkelig mærke at hun mest af alt følger et flow - frem for bare at fyre en indøvet seance af. For mig er disse massager på mange måder bedre end sex, da man her ikke skal præstere noget, men i stedet bare kan give sig hen og modtage.
Billederne lyver ikke, hun er mindst ligeså smuk i virkeligheden, men det som billederne ikke viser, er at hun er en intelligent, super sød og nærværende kvinde - som går op i at man skal have en god oplevelse. 

Så jeg kan kun anbefale at man får besøgt hende når muligheden er der, for det største minus ved Nadia, er at man aldrig ved hvornår eller om hun kommer igen - så det er med at leve i nuet og nyde hende mens tid er!
Så vær god ved hende - så hun forsat har lyst til at komme og besøge os.

Hun er i Viby resten af ugen: https://annoncelight.dk/showad/309991

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan ikke holde hende for dig selv :o

Har besøgt hende med mellemrum de sidste 5 år, når hun har sat sin skønne væsen mod dobbelt AA  -  lborg

Sidste gang hun var her I 9000, nåede jeg at besøge hende 3 gange på 1 uge -   så fuldstændig enig med TS ,  man bliver opstemt og glad ved synet af af hendes skønne smukke ansigt, altid smilende, hendes kropsmassage med gensidig berøring, 

Det er med at nyde hende hver gang hun er og ulempen er man aldrig ved hvor / hvornår hun dukker op igen, men håber næste gang hun drejer næsen mod Ålborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...