Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom jeg endelig afsted igen – denne gang til Bencha Thaimassage:
https://thailisten.dk/listing/bencha-thaimassage/

Stedet ligger ud til hovedvejen, men der er heldigvis fine parkeringsmuligheder i nærheden, så man kan komme og gå uden at vække for meget opmærksomhed :-P

Jeg havde booket en times massage, og det var indehaveren selv(tror jeg), der stod for det hele. Jeg har kun prøvet thaimassage én gang før, men det her var virkelig en god oplevelse – grundig, rolig og med god tid. Jeg blev tilbudt bad både før og efter, og fik en kold flaske vand med på vejen – thumbs up for servicen!

Prisen var kun 400 kr. for en time, og jeg følte helt klart, at jeg fik fuld valuta for pengene. Fra jeg kom ind, til jeg sad i bilen igen, gik der cirka 1 time og 15 minutter – ikke noget med at blive jaget ud af døren.

Stemningen var rolig og imødekommende, og der var en god kemi hele vejen igennem. Hvis man er til lidt mere end bare massage, kan det måske betale sig at være venlig, afslappet og lade tingene udvikle sig naturligt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem ved , men prøv ,og du vil måske blive manden , der kommer med en anmeldelse om dette .

God aften til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fynmig skrev, for 4 timer siden:

Hejsa, vil det sige der er mulighed for ekstra? 

Det er godt nok særdeles tvivlsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...