Hop til indhold

Bencha Thaimassage blommenslyst

Featured Replies

Skrevet

Så kom jeg endelig afsted igen – denne gang til Bencha Thaimassage:
https://thailisten.dk/listing/bencha-thaimassage/

Stedet ligger ud til hovedvejen, men der er heldigvis fine parkeringsmuligheder i nærheden, så man kan komme og gå uden at vække for meget opmærksomhed :-P

Jeg havde booket en times massage, og det var indehaveren selv(tror jeg), der stod for det hele. Jeg har kun prøvet thaimassage én gang før, men det her var virkelig en god oplevelse – grundig, rolig og med god tid. Jeg blev tilbudt bad både før og efter, og fik en kold flaske vand med på vejen – thumbs up for servicen!

Prisen var kun 400 kr. for en time, og jeg følte helt klart, at jeg fik fuld valuta for pengene. Fra jeg kom ind, til jeg sad i bilen igen, gik der cirka 1 time og 15 minutter – ikke noget med at blive jaget ud af døren.

Stemningen var rolig og imødekommende, og der var en god kemi hele vejen igennem. Hvis man er til lidt mere end bare massage, kan det måske betale sig at være venlig, afslappet og lade tingene udvikle sig naturligt :P

Skrevet

Hejsa, vil det sige der er mulighed for ekstra? 

Skrevet
Fynmig skrev, for 4 timer siden:

Hejsa, vil det sige der er mulighed for ekstra? 

Det er godt nok særdeles tvivlsomt.

Skrevet

Det er 100 % grøn massage og hvis du ligger dig op nøgen @martin55 så tror jeg hendes mand (Kim) kommer og gir dig en røvfuld :biggrin:. Er kommer der en del gange for den gode massage. Meget pænt og rent sted 

Skrevet

Jeg tror nok hun vil smide dig ud hvis du lagde dig nøgen 

Jeg har været der til hendes massage og jeg er ikke fan. Jeg ville tage ind til odense for en god massage 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg har været der et par gange for massagens skyld og den har været skiftende imellem god til ret god. Prøvede først hende der hedder Keaw som er en lidt ældre model. Da jeg rent faktisk ikke kom efter andet end massagen, første gang thai og de andre gange olie blev jeg lidt overrasket over hendes temmelig nærgående berøringer omkring lillemanden, hvilket dog virkede som en naturlig del af massagen da hele benet åbenbart skulle masseres. Der blev dog heller ikke mere ud af det og det var heller ikke noget jeg spurgte ind til. Sidste gang jeg var der kom der en mand ind i sidste øjeblik som bare skulle have en halv times massage inden de lukkede og da vi ligger tæt ved siden af hinanden kunne jeg høre at han hos Bencha blandt andet havde problemer med lysken(naturligvis) og det lød grangiveligt som om at han fik masseret andet end lysken, nok nærmere nærområdet, men det er uvist.

Jeg kommer der ikke mere da de to damer har voldsomt travlt med at tale med hinanden, på Thai naturligvis og det er ret forstyrrende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.