Tenderness62 318 Skrevet 4. August (edited) Min favorit Shemale/elskerinde er i byen (København) indtil 20. August og vi har aftalt at prøve en fælles fantasi Derfor søger jeg en aktiv mand til at have sex med hende, imens jeg kigger på, hvor du knepper hende ovenpå eller ved siden af mig. Det skal foregå om aftenen. Vi betaler hver vores del af prisen. Hun er super feminin og sexet med et rimeligt stort og hårdt udstyr. Skriv en PB, hvis du er interesseret og seriøs. /Tenderness Redigeret 4. August af Tenderness62 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 66 Skrevet 5. August Det er jeg frisk på ! Hvornår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 5. August (edited) Den store stav skrev, for 2 timer siden: Det er jeg frisk på ! Hvornår PM modtaget og besvaret Redigeret 5. August af Tenderness62 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1524 Skrevet 5. August Junior skrev, for 3 minutter siden: Vil du dele hvem det er? Ikke for at spolere mystikken, men trådstarter har lige skrevet en anmeldelse som slutter med at forklare hun er klimakset på hans rejse, så jeg tænker du kan læse der og tage et kvalificeret gæt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 5. August Junior skrev, for 3 timer siden: Vil du dele hvem det er? https://www.eroguide.dk/forum/topic/202217-melissa-den-perfekte-smukke-og-feminine-shemale-med-et-potent-og-funktionelt-udstyr/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik54 1 Skrevet 6. August Lyder virkelig frækt og yderst delikat - jeg er så klar - skriv pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg