Røvrendt Dansker 5 Skrevet mandag klokken 19:54 https://sexnord.net/en/profile/768953/annais Så tænkte man at prøve de Tyske tøser på det uofficielle bordel på Friedenstraße 81… Længe skal man lede i gode gamle Danmark for at finde så dårlig og ubehøvlet service. Jeg skriver og aftaler tidspunkt og service. Da jeg er 5 min fra døren skriver hun pludselig “21:15?” I stedet for det aftale 21:00. Jeg skriver at jeg er på trapperne om 6 minutter, intet svar. Buzzer forgæves i en 10 minutter, og bliver lukket ind af en sød og behagelig pige. Hun forklarer at Annais er optaget, men er klar om 10 minutter… jamen hun så jo godt ud, så 10 min. I den neon oplyste gang gjorde mig ikke noget. Skulle have gået ret ud af døren her, men fik et glims af Annais da hun lod hendes forrige kunde ud af døren. Godt så hun ud, og hun lovede 5 minutter, hun skulle lige i bad. Jeg bliver lukket af en, for at sige det ligeud, fuldstændig ligeglad og iskold tøs. Hun virker fornærmet over at jeg kom til aftale tid. Nå, ind med mig. Hun skrev at hun tog 50 euro (!!!) for blow uden. Det gad hun nu ikke, fordi jeg havde hår på brystet… nå whatever, jeg havde de 50 ekstra hævet, så spørger ind til anal. “No you too big”. Hun havde ikke engang set min pik, FYI. Ind på værelset, og af med 100 euro for en halv time. Jeg blev sendt i bad med beskeden “Shampoo, mouthwash, everything “. Klokken er her omkring 21:20. Jeg tager et ordentligt bad som kommanderet, og hun siger så “You spend 10 minute in bath, only 20 minutes left”. Jeg griner lidt, det lød som en joke. Hun beder mig om at lægge ned, da vi åbenbart snart er løbet ud af tid. Jeg har været her i maks 7-8 minutter. Hun sætter kondom på og sutter ret godt. Jeg prøver at få lidt dirty talk, men hun siger bare “not much time”… Jeg beder hende om at sutte videre, ds hun siger hun vil kneppe. Jeg er knap nok halv stiv på det her tidspunkt. Jeg kan godt mærke hun ikke gider det her, så får hende til at sutte mig af i 2 minutter. Jeg vil egentlig også bare have det overstået nu, så jeg kommer der. ud af døren 21:35, fordi det store bad jeg skulle have var åbentbart, uden pis, med i tiden. Der var ikke tid til massage eller cuddle, som der ellers reklameres for. Hun siger derefter at jeg lugter, mit tøj lugter, og at jeg burde bruge perfume. Jeg har været i bad og har endda en parfume på der koster mere end hendes lorteservice, og er aldrig blevet fortalt det døjer med hygiejnen i Danmark. Sekundet jeg er ude hører jeg en masse grin og stemmer indenfor. Utroligt barnligt og ligefør jeg vendte mig om og ville skælde dem ud. Men jeg er turist, og tøsen var billig alligevel, så whatever. Alt i alt, 0/10 på alle parametre. Eneste grund til jeg kom var hendes ok blow og gode udseende, og hvor meget jeg havde glædet mig til at knalde hende. HOLD JER FOR SATANS SKYLD. VÆK! 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 339 Skrevet mandag klokken 20:31 Ærgerligt men en træls oplevelse. Jeg havde en lignende oplevelse med hende ved juletid Jeg behøver heller ikke besøge hende igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 157 Skrevet tirsdag klokken 11:12 Jeg mindes også at hun har mindre heldige anmeldelser på de tyske fora. Omend jeg ikke er 100% sikker. Syntes bare at kunne erindre et eller andet om pigebarnet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg