Hop til indhold

Recommended Posts

Curious_dk skrev, for 9 timer siden:

Ja ikke drikken - men hende her

https://annoncelight.dk/showad/427677

Der er ikke så meget info - men noget ved billederne ser virkelig tillokkende ud. Er der mon nogen der har været forbi?

Der er andre anmeldelser på samme navn men anden annonce - så kan ikke finde ud af om det er hende

De anmeldere er ok . Samme pige , . Jeg har besøgt hende i Aalborg for 1 år siden . Sød pige , god sex .. massage ved jeg ikke noget om , det sprang vi over .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curious_dk skrev, for 9 timer siden:

Ja ikke drikken - men hende her

https://annoncelight.dk/showad/427677

Der er ikke så meget info - men noget ved billederne ser virkelig tillokkende ud. Er der mon nogen der har været forbi?

Der er andre anmeldelser på samme navn men anden annonce - så kan ikke finde ud af om det er hende

Har været der. Sød lille thai, men dog en smule uengageret ind imellem. Måske kunne det ændres ved at være 2 om hende..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu fik jeg besøgt - rigtig god oplevelse både massage og det sjove. Blev nærmest små lun på hende - så ja tak til gentagelser herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curious_dk skrev, den 13.8.2025 at 21:49:

Nu fik jeg besøgt - rigtig god oplevelse både massage og det sjove. Blev nærmest små lun på hende - så ja tak til gentagelser herfra

Jeg er bare ikke så meget til de annoncer hvor man får så lidt information. Og vil heller ikke stille for mange spørgsmål via beskeder.

bryster? Naturlige

Kønsbehåring

ca alder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...