Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Pussy Juice Eater
Klipklap skrev, den 23.8.2025 at 00:52:

Jeg tror desværre ikke at du har ret. Jeg var forbi i dag. Alle skilte med Thai, Massage, telefonnummer m.v. er væk. Jeg kunne gennem en rude se en thai-briks som står i kælderetagen, men døren var aflåst, og der var ingen tegn på aktiviteter i lokalerne. Hvis der kommer en sød pige som ikke er grøn, kan det meget vel blive mit faste sted ;)

Er der nogen som ved mere om dette?

Redigeret af Pussy Juice Eater
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pussy Juice Eater

Du havde sgu ret alligevel :D

Jeg har lige fået en sms fra Bella som bekræftede adressen på Lindegårdsvej  :)

Jeg håber hun får succes på sit nye sted !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Bella for nogle dage siden. 

Inden jeg fortæller om det, må jeg lige knytte en kommentar til de voldsomme sanktioner der stikkes ud når man sætter et komma forkert herinde. Man skulle tro at jeg havde talt grim om en af moderaternes mødre når man sendes ud af butikken i 2 måneder for hvad der mest af alt kan karakteriseres som en mindre misforståelse af moderatorerne… og nu får jeg nok et halvt årti som straf :biggrin:

Nå, men vi skal jo også sørge for at det her forum ikke dør helt. Der er jo absolut ingen som gider skrive anmeldelser. Der er max 1 anmeldelse om dagen, og måske 2-3 efterlysninger. Det bør samme moderatorer måske lige tage med i deres overvejelser når de smider folk på porten for småting. Det er jo ikke fordi jeg render rundt med flere profiler og skriver falske anmeldelser om den samme dame hele tiden … 

Tilbage til Bella, som jeg besøgte for et par dage siden. Billederne ser pæne ud. Store bryster og forholdsvis slank på billederne.

Men sagen er den at billederne er enten taget inden hun fik mave eller redigeret. Hun skriver vist 150cm og 42kg. Og der kan jeg bare sige “nej”. Hun har form som en romkugle. Store bryster og stor rund mave.

Det er sådan set kun det billede hvor hun sidder på en stol med en blomst mellem hendes ben, at man kan se en delle. Dem er der dog flere af. Men det er sådan set ikke det jeg oplevede som det mest beskæmmende ved besøget.

Den blomst der mellem hendes ben (på billedet) er helt sikkert ikke en rigtigt blomst. For så var den vissen. Hun havde en temmelig trist lugt fra skridtet da jeg var der. Jeg bemærkede det først da vi skiftede stilling og jeg var nødt til at trække mig ud. Straks ramte en lidt halvdød lugt mine næsebor. Og jeg kunne simpelthen ikke forsætte. Jeg fik lidt massage og sagde tak for i dag. 

Jeg sagde ikke noget om “problemet”. Men det burde jeg jo nok. Det er bare så grænseoverskridende.

Og måske var det en enlig svale. Måske mere kan kommentere om de hr oplevet det samme hos Bella?

Billederne er taget fra den allerbedste vinkel med det flinkeste objektiv, på en dag hvor solen stod snorlige og hvor Bella muligvis havde fastet i 3-4 uger forinden.

Redigeret af NilleAlle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det

En gang til skrev, den 22.8.2025 at 21:50:

Det er en pige som hedder Bella,  slank og service minded :), kommer vist fra vejle

Slank og serviceminded er hun ikke just.

Det er sgu faktisk lidt trist for Charlottenlund at skifte en petit, lækker, velduftende, smuk, charmerende og forførende Mai ud med Bella, som er præcis det modsatte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 14 timer siden:

Jeg har besøgt Bella for nogle dage siden. 

Inden jeg fortæller om det, må jeg lige knytte en kommentar til de voldsomme sanktioner der stikkes ud når man sætter et komma forkert herinde. Man skulle tro at jeg havde talt grim om en af moderaternes mødre når man sendes ud af butikken i 2 måneder for hvad der mest af alt kan karakteriseres som en mindre misforståelse af moderatorerne… og nu får jeg nok et halvt årti som straf :biggrin:

Nå, men vi skal jo også sørge for at det her forum ikke dør helt. Der er jo absolut ingen som gider skrive anmeldelser. Der er max 1 anmeldelse om dagen, og måske 2-3 efterlysninger. Det bør samme moderatorer måske lige tage med i deres overvejelser når de smider folk på porten for småting. Det er jo ikke fordi jeg render rundt med flere profiler og skriver falske anmeldelser om den samme dame hele tiden … 

Tilbage til Bella, som jeg besøgte for et par dage siden. Billederne ser pæne ud. Store bryster og forholdsvis slank på billederne.

Men sagen er den at billederne er enten taget inden hun fik mave eller redigeret. Hun skriver vist 150cm og 42kg. Og der kan jeg bare sige “nej”. Hun har form som en romkugle. Store bryster og stor rund mave.

Det er sådan set kun det billede hvor hun sidder på en stol med en blomst mellem hendes ben, at man kan se en delle. Dem er der dog flere af. Men det er sådan set ikke det jeg oplevede som det mest beskæmmende ved besøget.

Den blomst der mellem hendes ben (på billedet) er helt sikkert ikke en rigtigt blomst. For så var den vissen. Hun havde en temmelig trist lugt fra skridtet da jeg var der. Jeg bemærkede det først da vi skiftede stilling og jeg var nødt til at trække mig ud. Straks ramte en lidt halvdød lugt mine næsebor. Og jeg kunne simpelthen ikke forsætte. Jeg fik lidt massage og sagde tak for i dag. 

Jeg sagde ikke noget om “problemet”. Men det burde jeg jo nok. Det er bare så grænseoverskridende.

Og måske var det en enlig svale. Måske mere kan kommentere om de hr oplevet det samme hos Bella?

Billederne er taget fra den allerbedste vinkel med det flinkeste objektiv, på en dag hvor solen stod snorlige og hvor Bella muligvis havde fastet i 3-4 uger forinden.

Blot en tanke: Kan denne duft mon have noget at gøre med brug eller ikke brug af gummi? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PerBar skrev, for 1 time siden:

Blot en tanke: Kan denne duft mon have noget at gøre med brug eller ikke brug af gummi? 

Jeg kan ikke udelukke det. Jeg bruger altid kondom. Jeg har ikke den store erfaring med om det kan lugte. Men der lugtede lidt surt, måske gammelt, fisket eller svampet. Om nogle kondomer gør det, eller får en kvinde til at lugte sådan ved jeg ikke.

Og JA - det kan være en enlig svale. Måske kvindens cyklus spiller ind. Jeg kan godt se at jeg har været lige grov nok i min samlede beskrivelse af oplevelsen. Jeg lader mig ofte rive med …

Bella er sikkert perfekt for nogen og en anden kunde vil måske være flinkere og modigere og fortælle hende hvis det problem jeg oplevede forsætter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende Bella beholder i bare på Sjælland.  Hun har huseret i Jylland flere steder. 
Jeg har besøgt hende og ikke noget som skal prøves igen.  Der skal mere end thaimoms på alderen. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...