Hop til indhold

perfekt oplevelse hos Alexa Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/394002

Jeg havde i dag fornøjelsen af at tilbringe 1 1/2 time sammen med Alexa.

Det er sjældent at virkeligheden overgår fantasien, det gjorde den i for mig i dag. Alexa er 10/10 hun er smukkere i virkeligheden end på billederne i annoncen, og lige så charmerende og creasy på den gode måde. Der var fuld fart på fra jeg trådte ind ad døren til hun kyssede farvel efter godt og vel 1 1/2 time. Denne super dejlige latino kvinde er virkelig et besøg vær, behandl hende med empati og respekt så, får du din livs erotiske oplevelse. 

Hun er ekstremt velplejet og har den blødeste hud, hun giver den gas når det kommer til selve sex delen, alle de kendte stillinger og lidt til kom i brug, jeg måtte mere end en gang bede hende om at sætte tempoet ned, det gjorde hun hver gang så jeg kunne "tage luft ind" igen og tænke på noget andet og sådan gik der det meste af en time. Herefter en hyggelig chat. 

Jeg ved at der er andre der har skrevet om at hun er meget berøringsfølsom på brysterne, det er hun når hun nærmer sig den månedlige periode. I dag var der Ingen restriktioner.

Tak for endnu en super oplevelse Alexa. 

Skrevet

Det lyder godt! Jeg kan ikke helt se på hendes hjemmeside om hun kysser. Gør hun det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.