Bull1958 432 Skrevet 4. August Var en tur forbi Svea igår sidst på eftermiddagen må nok sige hun er virkelig lækker hvis man er til kvinder med lidt til gården og gaden virkelig sød og hun ved hvordan en mand skal behandles sexdelen er mellem hende og mig men var yderst tilfreds damen 10 sex 10 stedet 10 https://annoncelight.dk/showad/395590 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 285 Skrevet 6. August Besøger hende i aften, men er bekymret hvis hun er en stor pige ? det tænder nemlig ikke mig. Men at der er lidt krop og lækkert er hun stor eller bare lidt tæt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 269 Skrevet 6. August Jeg har besøgt hende en del gange. Jeg synes at billederne i hendes annonce er retvisende. Hun er en høj og kraftig bygget dame, men jeg synes ikke at hun er fed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 285 Skrevet 8. August Hej. jeg tog chancen men hold da op en skuffelse. Hun er 100% en del større end 75 kg og så snakker hun mere end hun “arbejder” Absolut min værste oplevelse nogensinde :( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg