Hop til indhold
Brystomann

Karise - Meena og Sara - Ægte Thaimassage med tilbehør....

Recommended Posts

Jeg har besøgt Meena tidligere på sommeren og det var ikke en succes. Hun virkede sky og var ikke særlig køn (min mening selvfølgelig). Jeg havde bestilt en halv times massage, som jeg egentlig blev overbevist om at holde ved massagen da jeg så hende. Men da det blev "turn around" og hun tilbød det ene og andet tog jeg alligevel FP til 1100,- da jeg var så liderlig :(  Så trods manglende øjenkontakt og absolut ingen kys, vil jeg dog sige at Meena både suttede og red hæderligt og var ret stram.. Det tog ikke længe før jeg skød kanonen af. Men det er sådan en oplevelse hvor man bagefter siger ajjj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at Maya er stoppet i Karise har jeg endnu ikke læst en positiv anmeldelse… 

De har forsøgt med flere forskellige piger på stedet bl.a. en latina som på ingen måder tiltaler mit øje….. 

Så lige pt er Køge og Sydsjælland lidt en mørk plet hvad ang Thai steder hvis du vil mere end bare massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 10 timer siden:

Efter at Maya er stoppet i Karise har jeg endnu ikke læst en positiv anmeldelse… 

De har forsøgt med flere forskellige piger på stedet bl.a. en latina som på ingen måder tiltaler mit øje….. 

Så lige pt er Køge og Sydsjælland lidt en mørk plet hvad ang Thai steder hvis du vil mere end bare massage 

Efter Maya som var fantastisk var jeg forbi Jenny og syntes det var en dejlig og fræk time med hende ved godt andre mener andet men min oplevelse var fin

Meena har jeg ikke nået til endnu, troet faktisk hun var stoppet og en brasilianer havde overtaget . Kan se nu at der er kommet en Sara som ser rigtig sød men har som sagt ikke været der endnu .

Nogen som har været forbi Sara ?? Og er Meena der stadig ? 

Redigeret af Chawapa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 4 timer siden:

Meena er der fra i morgen 5/8.

Sara ved jeg lidt om,om lidt :D

Spændende spændende 

må vi høre nærmere om

både højde og drøje og service niveau 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, den 5.8.2025 at 22:09:

Hun sagde hun skulle hjem til Thailand i dag.?

Det var hurtigt hun skulle videre . 

var det ellers godt ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...