Surf 2 Skrevet 3. August God aften Alle jeg vil bare lige fortælle om en mega fed og dejlig oplevelse jeg havde i går Jeg havde udvalgt mig Lotus som er flere steder i landet og i denne weekend i Middelfart, valget faldt på Lotus da jeg elsker store bryster og det opfylder Lotus både på hendes billeder men så sandelig også IRL nem kontakt over sms og følte en god kemi allerede over vores kommunikation over sms, den steg yderligere da jeg ankom til hendes sted og vi mødtes, kæmpe smil fra hende og super og dejligt humør som gjorde jeg fra start tænkte dette bliver noget specielt, hvilket det også blev til fulde vores kemi var fantastisk og begge parter nød hinanden til fulde med mega fræk og lækker sex, jeg havde booket 30 min med mulighed for forlængelse til 45 min hvis jeg kunne 2 gange, men det blev ved de 30 min da jeg var fuldstændig færdig efter vores 30 min for fuld musik, jeg har sjældent mødt en så åben og i mødekommende GP og inden i lige er hurtige på jeres konklusioner så er dette ikke min første anmeldelse, jeg har fået slettet min gamle bruger og derfor oprettet en ny og derfor er dette min første på min nye bruger jeg kan kun anbefale jer at få besøgt Lotus jeg skal i hverfald snart forbi igen når logistikken passer Ved ikke om Lotus kigger med, men hvis så tak for at gøre min aften dejlig og lettet https://annoncelight.dk/showad/419398 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 151 Skrevet 4. August Ja hvilken skam nu er man så æoge i området og den skønne gudinde er der ikke øv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg