P123 34 Skrevet 3. August Hej venner og veninder. jeg var til et GB den 5/7 i Vanløse, jeg har med lys og lygter ledt efter hende der var med. Jeg har skrevet til arrangøreren på mail men uden held. Hvis nogen var med eller kunne genkende hende fra billederne, må gerne lige fortælle hvad hun hedder. Annoncen er desværre ikke tilgængelig længere Håber i kan hjælpe!Ikke tilgængelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 130 Skrevet 3. August Jeg har ikke selv været til deres GB, men tænker måske hun kun mødes i det setup og ikke solo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 3. August Det ville da også være mærkeligt hvis arrangøren sendte dig hendes kontaktdata. Hvis hun har lyst til at mødes 1 til 1, så var det nok blevet annonceret. Jeg tænker ikke at hun har lyst til at nogen skal fortælle hvad hun hedder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Farum 8 Skrevet 4. August KøbenhavnerSnuden skrev, for 7 timer siden: Det ville da også være mærkeligt hvis arrangøren sendte dig hendes kontaktdata. Hvis hun har lyst til at mødes 1 til 1, så var det nok blevet annonceret. Jeg tænker ikke at hun har lyst til at nogen skal fortælle hvad hun hedder. Er du da gal du er firkantet ! mon ikke arrangøren kan finde ud af : 1. Svare ? 2. Spørge pigen og bagefter vende tilbage med et svar “hun er ikke interesseret “, eller “hun har fået dine kontakt info og vender tilbage”, osv osv. og det finder man kun ud af ved at prøve at spørge ! Og herinde er et ret godt bud. nu sender jeg en besked til OP og hvis det er den arrangør jeg har været til GB med et par gange, så har jeg hans telefonnummer, så måske det lykkes den vej. til OP, lad være med at lytte til sådan en træmand, der ikke har fantasien til at bevæge sig uden for sine små vante rammer. Jeg havde gjort præcis det samme som dig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 34 Skrevet 4. August Hun fortalte at hun også mødtes 1:1, ja jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig fik spurgte efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg