Hop til indhold
P123

Efterlyser efter virkelig fræk GB

Recommended Posts

Hej venner og veninder. 

jeg var til et GB den 5/7 i Vanløse, jeg har med lys og lygter ledt efter hende der var med. Jeg har skrevet til arrangøreren på mail men uden held. Hvis nogen var med eller kunne genkende hende fra billederne, må gerne lige fortælle hvad hun hedder. 

Annoncen er desværre ikke tilgængelig længere

Håber i kan hjælpe!Ikke tilgængelig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke selv været til deres GB, men tænker måske hun kun mødes i det setup og ikke solo?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville da også være mærkeligt hvis arrangøren sendte dig hendes kontaktdata. Hvis hun har lyst til at mødes 1 til 1, så var det nok blevet annonceret. Jeg tænker ikke at hun har lyst til at nogen skal fortælle hvad hun hedder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 7 timer siden:

Det ville da også være mærkeligt hvis arrangøren sendte dig hendes kontaktdata. Hvis hun har lyst til at mødes 1 til 1, så var det nok blevet annonceret. Jeg tænker ikke at hun har lyst til at nogen skal fortælle hvad hun hedder. 

Er du da gal du er firkantet !

mon ikke arrangøren kan finde ud af :

1. Svare ?

2. Spørge pigen og bagefter vende tilbage med et svar “hun er ikke interesseret “, eller “hun har fået dine kontakt info og vender tilbage”, osv osv.

og det finder man kun ud af ved at prøve at spørge ! Og herinde er et ret godt bud.

nu sender jeg en besked til OP og hvis det er den arrangør jeg har været til GB med et par gange, så har jeg hans telefonnummer, så måske det lykkes den vej.

til OP, lad være med at lytte til sådan en træmand, der ikke har fantasien til at bevæge sig uden for sine små vante rammer. Jeg havde gjort præcis det samme som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun fortalte at hun også mødtes 1:1, ja jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig fik spurgte efterfølgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...