Hop til indhold

Melina på Frederiksberg.

Featured Replies

Skrevet

Her er nyt guld og diamanter!!! Melina annoncerer på EG. Id:73865.

Fantastisk smuk pige. Egne billeder og helt fair annoncetekst. Desværre rejser Melina allerede i morgen. Hun kommer igen i slutningen af måneden, men vil kun være her i 1 uge. Jeg har sat kryds i kalenderen. Jeg havde 45 min hos hende i dag, og de skal gentages asap. Pas godt på hende drenge. Hun er bevaringsværdig og skal behandles “Fragile”

Måske en kan hjælpe med link!

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Godtmedlir skrev, den 3.8.2025 at 19:25:

Her er nyt guld og diamanter!!! Melina annoncerer på EG. Id:73865.

Fantastisk smuk pige. Egne billeder og helt fair annoncetekst. Desværre rejser Melina allerede i morgen. Hun kommer igen i slutningen af måneden, men vil kun være her i 1 uge. Jeg har sat kryds i kalenderen. Jeg havde 45 min hos hende i dag, og de skal gentages asap. Pas godt på hende drenge. Hun er bevaringsværdig og skal behandles “Fragile”

Måske en kan hjælpe med link!

Så er Melina tilbage. På slaget, som hun lovede for 3 uger siden, da jeg havde et dejligt besøg hos hende. Endnu et kvalitetsstempel. Hun er en ener! Men kun ganske kort tid…. Melina,,,, Vi ses snart.

• 5 months later...
Skrevet

Elsker de her skønne latinske kvinder. Kan i sige noget om Tungekys? OWO og måske CIM - er det noget hun tilbyder?

Ved godt at jeg kan spørge hende selv, men vil hellere høre jer, end spilde hendes tid :wub:

Skrevet
  • Author
Mr_Swingking skrev, 1 time siden:

Elsker de her skønne latinske kvinder. Kan i sige noget om Tungekys? OWO og måske CIM - er det noget hun tilbyder?

Ved godt at jeg kan spørge hende selv, men vil hellere høre jer, end spilde hendes tid :wub:

OWO, JA. Jeg ved ikke med de øvrige ydelser!

Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 28.1.2026 at 08:43:

vil hellere høre jer, end spilde hendes tid

Du spilder ikke hendes tid. Hun har selv valgt ikke at skrive det. De fleste gør det strategisk netop for at få potentielle kunder til at henvende sig. Nogle skriver jo ligefrem, at man skal kontakte og spørge om ydelser.

Men til gengæld får du mere ærlige svar her ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.