Tyren6 25 Skrevet 3. August Er der nogen som har været forbi her og kan anbefale ? Hvad med stedet i Odense N, kender nogen til det, er det et godt sted ? https://annoncelight.dk/showad/422940 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 16. August (edited) Har lige været forbi og synes det var en god oplevelse. Hun er rigtigt sød, det er uden tvivl hende på billederne, hun har en super flot figur som er lige i min smag i hvert fald. Hendes bryster har fået hjælp, men det har jeg intet problem med personligt. Hun er også meget fokuseret på dig som kunde, hun er lidt genert til at starte med, men hun varmer hurtigt op. Jeg er heller ikke den mest snakkesalige til at starte med, så det kan også være derfor. Synes i hvert fald ikke man går galt i byen her, hun er ikke en der konstant kigger op klokken, hun havde ikke tralvt med at få mig ud af døren selvom tiden var gået. Så alt i alt god afslapning og det jeg havde håbet på da jeg kom. Redigeret 16. August af AcrossTheSky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 55 Skrevet 16. August I hvilket område af Odense N holder hun til i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 127 Skrevet 17. August Jeg synes hun er middelmådig 5/10. Sørg for at aftale pris og ydelser tydeligt på stedet (hun snød mig lidt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 70 Skrevet 18. August Det havde jeg ingen problemer med overhovedet. Synes hun var meget klar i sin kommunikation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg