pjevs42 2 Skrevet 3. August Bliver der aldrig afholdt gb i Aalborg mere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August pjevs42 skrev, for 1 time siden: Bliver der aldrig afholdt gb i Aalborg mere.. Nu er det lidt svært at svare på, men mor og datter holder ofte i økvarteret - og der har lige været afholdt et i Nørresundby med en pige jeg ser dem altid med annoncer på annoncelight 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
X3m 4 Skrevet 3. August fræk6 skrev, for 5 timer siden: Nu er det lidt svært at svare på, men mor og datter holder ofte i økvarteret - og der har lige været afholdt et i Nørresundby med en pige jeg ser dem altid med annoncer på annoncelight Har du et link til dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 3. August pjevs42 skrev, for 7 timer siden: Bliver der aldrig afholdt gb i Aalborg mere.. Der er en kvinde, der havde GB annonce op i 3-4 uger i træk i Aalborg i midtbyen, men har formentlig holdt sommerferie. Hun var på igen i sidste uge, hvor det så var i Nørresundby som @fræk6også skrev om. Jeg har ikke deltaget, da GP ikke lige er mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August X3m skrev, for 8 minutter siden: Har du et link til dem? Desværre ikke - men de annoncerer altid på AL når de leger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 994 Skrevet 3. August Søren - Aalborg skrev, for 4 minutter siden: Der er en kvinde, der havde GB annonce op i 3-4 uger i træk i Aalborg i midtbyen, men har formentlig holdt sommerferie. Hun var på igen i sidste uge, hvor det så var i Nørresundby som @fræk6også skrev om. Jeg har ikke deltaget, da GP ikke lige er mig. Nørre Uttrup ved MC Donald’s - bemærk ikke på Mc Donald’s 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 3. August fræk6 skrev, for 10 minutter siden: Nørre Uttrup ved MC Donald’s - bemærk ikke på Mc Donald’s Ha ha yes kan godt huske det fra annoncen Desuden har de været på Korsgade og i Ø-gadekvarteret. De oplysninger fremgik af annoncerne, hvor der også var mange billeder af hende. Hun så ret så fræk ud. Når de kommer på igen, så skal jeg nok smide linket op her på tråden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 241 Skrevet 23. August Så er hun på igen. Der plejer at komme flere billeder på i dagene op til. Jeg har altså aldrig deltaget, så jeg har ikke noget at bidrage med andet end linket her https://annoncelight.dk/showad/288602 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg