Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har simpelthen valgt at bruge min tid på at oprette en bruger og skrive om min fantastiske oplevelse jeg havde med Katy da jeg synes at hun fortjener opmærksomhed efter denne skønne tid jeg har haft med hende.

Først og fremmest. Billederne er 100% ægte. Hvad du ser, får du.

Hun er en super smuk kvinde med dejlige store bryster, smal talje og en dejlig stor røv. Alt sidder lige hvor det skal! Fra tidspunktet jeg kom ind var hun iført frækt lingeri. Hun tilbød mig glædeligt indenfor, og vi snakkede lidt gebrokken engelsk, hvorefter vi gik i gang. 

Hun startede med et SÅ lækkert naturligt fransk at jeg bløv nød til at stoppe hende fordi jeg ville også nå at nyde andre ting hun havde at byde på inden kanonen var færdig. Vi hoppede derefter over i en cowgirl hvor hun red mig indtil hun kom. Derefter vendte jeg hende om på ryggen hvor jeg færdiggjorde mig selv. Man kunne virkelig mærke på hende at hun nød det, og at hun gik meget op i hvordan hun kunne få mig til at føle bedst muligt. 

Helt igennem en fatastisk oplevelse jeg havde med Katy i Randers og det er noget jeg varmt vil anbefale til alle jer andre, selvom jeg godt kan lide at beholde guldklumperne til mig selv.

https://annoncelight.dk/showad/432565

Skrevet

Den skulle da vist have været under anmeldelser, og ikke efterlysninger. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.