Crunchy 11 Skrevet 2. August Jeg trængte til en god omgang massage i dag, så jeg var på jagt i profilerne på AL - hvor fokus er på massagen. Faldt over Rita og tog kontakt, hurtig respons og aftalen kom på plads. Bestilte 30 min, men da jeg mødte hende lavede jeg det om til 1time FP - hvilket hun var helt med på Det var nemt at finde og blev lukket hurtigt ind. Dejligt når der er hurtig respons, når man står udenfor og tripper. Jeg tog et hurtigt bad og hun startede med en rigtig fin massage. Først lidt hårdt uden olie og hun fandt nogle gode "knuder", grundigt arbejde og hele vejen rundt. Derefter kom olien frem og det hele fik en tur mere. Hun beholdte tøjet på under massagen og der var ingen pirring - hvilket var fint med mig Da tiden kom til at vende om, smed hun tøjet. Hun var ret genert, men hun er en virkelig flot kvinde, slank, køn, en lille håndfuld naturlige bryster og glat. Startede med fræk, erotisk, sensuel massage og sut/slik af det hele - virkelig god start Det drillede en del med at få gummiet på, men det lykkedes efter mange undskyldninger fra hendes side. Sexdelen var fin nok, men hun "pev" en del, jeg havde svært ved at finde ud af om det gjorde ondt eller det bare var sådan hun lød - men det gjorde ikke ondt sagde hun. Kom igennem et par stillinger (med samme lyd), men jeg kunne ikke få mig selv til at holde den ret længe pga. hendes lyd. Hun er ret god til engelsk og nem at tale med. Gentagelse? Kunne godt finde på at gentage massagen, sexdelen vil jeg nok skippe og nøjes med et HJ/BJ. https://annoncelight.dk/showad/432093 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg