Hop til indhold

Manila

Featured Replies

Skrevet

Hej skal til Filippinerne til oktober, den første uge i Manila, og selvom jeg har brugt forskellige sites, håbede jeg på der var nogle der havde gode erfaringer de vil dele ud.

Vil gerne have et par piger til at overnatte hos mig.. gerne hvor vi har det sjovt sammen.

Senere skal jeg til Cebu City og længere nord på på Cebu også.

Mvh NettoBoy 

Skrevet

Jo netop landet i fædrelandet igen efter næsten 4 skønne uger i paradis. 
har ingen erfaring med Manilla men en masse med Cebu. Skriv gerne pm. 
Jeg synes det slår Thailand på mange parametre. Pigerne er til at kommunikere med, de er sødere, pleaser bedre og så får du altså ren kærestesex med de skønneste 18-22 årige tøser. Det er om du er 40,45,50,55 år. Det kan Thailand ikke komme efter! Pigerne er meget behagesyge. At de er voldsomt fattige er selvfølgelig en væsentligt faktor og vel også skyggen af medaljen skal man se det fra den side også. 

god tur. 

ps: download app Pina-love. Den er god at bruge til at møde tøserne. 

Skrevet

Midnight Haven (formerly known as L.A. Cafe)

Det er et sted du skal besøge.

Masser af freelancerere. Ingen købetvang. 

Skrevet

Skal også til filippinerne snart - er der blow job bar lignende koncepter der som i Thailand ? 

• 1 month later...
Skrevet
NewBee6970 skrev, den 2.8.2025 at 20:50:

Midnight Haven (formerly known as L.A. Cafe)

Der var i sin tid også en pool bar i nærheden hvor man kunne spille med nogle piger og sex hygge bagefter - er det noget du genkender?

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.