Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker den skal flyttes til efterlysning. Hvis du søger på Thai Smile . Har ikke selv været på besøg, så kan ikke hjælpe yderligere 

Har bedt om at denne “efterlysning “ flyttes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lummergøj skrev, for 10 timer siden:

Nogle der har besøgt dem på det seneste og er opdateret på hvem man kan få massage af?

Nu er det godt nok nogle uger siden jeg sidst var der - så mon ikke hun allerede er videre. 
Patty, Ultimo 30, Pæn og snaksagelig (engelsk) pige. Hyggelig oliegnideri - men intet med massage at gøre. Tilbød FP. 1500,- for en time. 

Min oplevelse er at pigerne skiftes meget hurtigt for tiden - måske fordi det er blevet til mere reelt bordel end massagebiks. 
Pigerne er oftest under 40 år og forholdsvis kønne/charmerende og ikke decideret overvægtige - og totalt uden kendskab til massage. Der tilbydes som regel FP - manglende kemi kan (forhåbentligt) nok gøre at tilbuddet nedskaleres. 
Bad er muligt på stedet. 

Det er nok bare med at tage chancen og bestille en tid - og eventuelt spørge mamasan om hvilke piger der er der på dagen - eller håbe på det bedste når du møder op :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige et spørgsmål til jer drenge.

Telefon nummeret er det det på Facebook og har Thai Smile åbent om lørdagen. 

Jeg kan jo selv prøve,  men er ikke helt sikker på om mine tanker om lørdag kan lade sig gøre, derfor mit spørgsmål her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 2 timer siden:

Telefon nummeret er det det på Facebook og har Thai Smile åbent om lørdagen. 

Nummeret er det på FB
De har så vidt jeg ved åbent alle dage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et besøg værd.

Nam som jeg forstod det. Flot, smilende thai pige. God kemi og godt selskab 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...