Lummergøj 0 Skrevet 2. August (edited) Nogle der har besøgt dem på det seneste og er opdateret på hvem man kan få massage af? Redigeret 2. August af Lummergøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 301 Skrevet 2. August Tænker den skal flyttes til efterlysning. Hvis du søger på Thai Smile . Har ikke selv været på besøg, så kan ikke hjælpe yderligere Har bedt om at denne “efterlysning “ flyttes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 301 Skrevet 2. August Lummergøj skrev, for 10 timer siden: Nogle der har besøgt dem på det seneste og er opdateret på hvem man kan få massage af? Nu er det godt nok nogle uger siden jeg sidst var der - så mon ikke hun allerede er videre. Patty, Ultimo 30, Pæn og snaksagelig (engelsk) pige. Hyggelig oliegnideri - men intet med massage at gøre. Tilbød FP. 1500,- for en time. Min oplevelse er at pigerne skiftes meget hurtigt for tiden - måske fordi det er blevet til mere reelt bordel end massagebiks. Pigerne er oftest under 40 år og forholdsvis kønne/charmerende og ikke decideret overvægtige - og totalt uden kendskab til massage. Der tilbydes som regel FP - manglende kemi kan (forhåbentligt) nok gøre at tilbuddet nedskaleres. Bad er muligt på stedet. Det er nok bare med at tage chancen og bestille en tid - og eventuelt spørge mamasan om hvilke piger der er der på dagen - eller håbe på det bedste når du møder op 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 58 Skrevet 3. August Blot info.. Patty er der ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1870 Skrevet 13. August Lige et spørgsmål til jer drenge. Telefon nummeret er det det på Facebook og har Thai Smile åbent om lørdagen. Jeg kan jo selv prøve, men er ikke helt sikker på om mine tanker om lørdag kan lade sig gøre, derfor mit spørgsmål her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 58 Skrevet 13. August KnudSan skrev, for 2 timer siden: Telefon nummeret er det det på Facebook og har Thai Smile åbent om lørdagen. Nummeret er det på FB De har så vidt jeg ved åbent alle dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1870 Skrevet 17. August Et besøg værd. Nam som jeg forstod det. Flot, smilende thai pige. God kemi og godt selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 301 Skrevet 17. August KnudSan skrev, for 1 time siden: Et besøg værd. Nam Kan du venligst beskrive Nam og hendes service nærmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg