Hop til indhold
GennemsnitligJoe

Alexa - endnu en smuk Latina nær Præstø

Recommended Posts

jeg har kigget på hendes annonce flere gange hvor hun tidligere har været i landet men hver gang fortrudt da jeg har tænkt hun var fake…

Godt nyt, det er hende på billederne! :)
link: https://annoncelight.dk/showad/415259

de er måske nogle år gamle men hun er stadig super lækker med stram krop og blød hud, og vigtigt et smukt ansigt og sødt sind.

kommunikation foregår med en “mutter” da “Alexa” som hendes kunstner navn er ikke taler engelsk eller dansk. Som med de fleste Latinas er det en stor fordel at kunne spansk og kemien bliver god med det samme….

Derudover skal man ikke snyde sig med at tage anal med i tilkøb her, wow det kunne hun finde af! Jeg nåede ikke flere stillinger efter denne for Damm det var frækt.

det skal siges at hun gerne vil se udstyret først og dermed kan jeg afsløre at de gennemsnitlige 20 cm de fleste herinde render rundt med nok er for meget for hende for hun er ikke en stor pige ;)

God pillow talk bagefter og stedet er fint diskret og et sted der tit er smukke unge Latina’er det alle besøger en “moster” sjovt nok ;)

klart et genbesøg værd, og hvis du er til smukke latinaer der dog ikke kysser, så af sted og besøge hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...