Hop til indhold
Iamthatguy

Blev kontaktet af thai angående indkøb, har andre prøvet det?

Recommended Posts

I dag skrev en thaipige, som jeg har besøgt en gang, om jeg kunne tænke mig at hente varer til hende. Det er sket en anden gang før med en anden pige, som jeg ikke engang havde mødt - men hvis kollega havde givet hende mit nummer.

Er der andre, der har prøvet noget lignende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iamthatguy skrev, for 48 minutter siden:

Ja, mange gange. F.eks. købt ny Lebara taletid for hende, hvis hun ikke lige kunne komme afsted til tanken.
Eller efter et besøg med afsluttende bad, har jeg kørt hende i Netto og handle. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iamthatguy skrev, 1 time siden:

I dag skrev en thaipige, som jeg har besøgt en gang, om jeg kunne tænke mig at hente varer til hende. Det er sket en anden gang før med en anden pige, som jeg ikke engang havde mødt - men hvis kollega havde givet hende mit nummer.

Ja det er meget normalt og i dag er en stor dag penge dag.. så hun/ham vil ikke ud af huset .. så du fik ære de det på den lyse side du har en omgang tilgode ; ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sunes skrev, for 9 minutter siden:

Har jeg også prøvet, smøger og cola, ikke af Thai, men en ung kvinde her i det østjyske 

Jeg har også prøvet at pigen bad mig om at købe smøger med. Og hold da op hun var ærlig omkring prisen, 60 kr for en pakke smøger gav 100 kr i rabat for hendes service :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også prøvet det få gange, hvor det var smøger.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg har en lille svaghed for den slags glimt af noget "ægte". Altså, jeg ved da godt, at det ikke er dyb kærlighed, men det er alligevel et lille stykke af en verden, hvor vi er mennesker for hinanden, og ikke bare maskiner.

Det er det samme jeg oplever, når hendes øjne siger, at det her faktisk ikke er det værste job man kunne have. Javel, et arbejde, men at hun faktisk synes man er en ok kunde. Det er skønt.

Så kom der også lidt filosofi ind på en fredag :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har givet dagligvarer, smøger, færdigmad, vin, fødselsdagsgave, julegave, mindre gaver, m.m. Har også betalt hotel, restaurant og fornøjelser. Jeg gik med til det fordi sex var overdrevet godt. Men jeg har sagt nej til ting jeg mener er ulovligt. Derfor har jeg sagt nej til at tage imod kontanter (f.eks. for at veksle eller købe ting online) og til byttehandler hvor jeg får sex eller rabat mod noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før corona-nedlukningerne var jeg relativt fast kunde hos en sort, spansk skønhed. Hun vidste fra vores pillow-talk, at jeg kom en del rundt i kongeriget. En aften spurgte hun, om jeg kunne køre hende til Århus i den efterfølgende weekend. Da jeg alligevel havde en løs aftale i det østjyske sagde jeg ja. 
Vi kørte til Smilets By en fredag eftermiddag, spiste middag i latinerkvarteret og kneppede den halve nat. Lørdag og søndag tog hun så trykket på trængende østjyder. Sent søndag aften samlede jeg hende op, og vi trillede til Hovedstaden med flere stop på rastepladser, hvor sommernatten lagde en romantisk kulisse til mere kønslig omgang. 
Vi gentog turen kort tid inden corona-nedlukningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har en del gange, kørt for en pige ud for at handle i supermarked. Er det steder der kender mig, er der ofte blevet spurgt om jeg kunne købe forskellige ting med til dem, og altid betalt kontant ved levering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv kørt en på tanken kl lort om natten og hjem igen. Jeg har intet imod at gi en tjeneste, hvis tiden tillader det, og jeg forventer ikke engang at få igen. 

Ser det lidt som karma, what goes around comes around. Det er altid godt med ekstra point på karmakontoen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhh ja, en del gange.

Har hentet dem fra fest, kørt dem hjem da det var koldt, kørt dem ud at handle.

Jeg kan virkelig godt lide at hjælpe, også uden at der  skal gives modydelser:),......Hvorfor??......Fordi jeg kan!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...