Hop til indhold
19517

Sugar babe?

Recommended Posts

Jeg ville gerne finde en kvinde jeg kunne være sammen med længere en en time. Måske kunne jeg overnatte hos hende og vi kunne knalde igen om morgenen. Det drømmer jeg om. Så kunne jeg smutte efter morgenmaden. 

Hvad ville sådan en fredag aften lørdag morgen mon koste. 

Er det nogen der har prøvet dette? 

Del gerne dine erfaringer med Sugar babes kontra almindelige gp' ere. 

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skal have en prof til at overnatte, så tror jeg nok du skal regne med 7-10.000 kr. Personligt ville jeg nok give omkring 3-4000 kr for 12 timer med en sugarbabe. 

En anden ting, som du nok skal være opmærksom på er, at hvis du sover tungt (det gør jeg), så risikerer du at mangle noget af værdi næste morgen. Jeg siger ikke, at alle gør det, men der kan være piger, som benytter sig af et "godt tilbud".

Husk en anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så en Sugar date er bare en anden form for gp? Jeg havde troet at det var billigere og mere intimt hvor det ikke handlede om sex men også handlede om bare at være sammen. Med de priser du nævner så kan man sgu da lige så godt invitere en kineser eller en thailænder til Danmark og betale alt hvad hun skal bruge for turen. 

Og en anden ting jeg også tænker på kan i virkelig være rigtigt at bare for at finde en Sugar date så skal jeg betale ligesom jeg skal på en almindelig dating profil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 1 time siden:

Så en Sugar date er bare en anden form for gp? Jeg havde troet at det var billigere og mere intimt hvor det ikke handlede om sex men også handlede om bare at være sammen. Med de priser du nævner så kan man sgu da lige så godt invitere en kineser eller en thailænder til Danmark og betale alt hvad hun skal bruge for turen. 

Og en anden ting jeg også tænker på kan i virkelig være rigtigt at bare for at finde en Sugar date så skal jeg betale ligesom jeg skal på en almindelig dating profil. 

Det afhænger af pige og relationen tror jeg. Jeg har haft en lang relation hvor jeg gav 5k pr møde. Det kan være en aften , weekend eller længere rejse. Vi talte også i telefonen når vi ikke var sammen og tog os på mange måder rigtigt meget af hinanden. Det var skønt. Det stoppede fordi det blev opdaget desværre.

har også møde andre hvor det bare var lidt mere sex og ikke følelser og noget :) det kan nu også noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2300 skrev, den 3.8.2025 at 13:44:

afhænger af pige

Jeg tror vist godt jeg ville have lidt mere tid til at knalde. Altså et langt for og efterspil . 

Nå men kan det være rigtigt at jeg skal betale penge bare for at finde én. Altså ligesom almindelig dating sider som slagter os. 

Hvilken bruger du? 

Er det nogle gratis som er noget værd? Jeg gider måske ikke bruge flere 100 kr for noget der alligevel ikke bliver til en date hvis det giver mening? 

Når vi sidder og kigger på gp' ere er det jo gratis

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror vist godt jeg ville have lidt mere tid til at knalde. Altså et langt for og efterspil . 

Nå men kan det være rigtigt at jeg skal betale penge bare for at finde én. Altså ligesom almindelig dating sider som slagter os. 

Hvilken bruger du? 

Er det nogle gratis som er noget værd? Jeg gider måske ikke bruge flere 100 kr for noget der alligevel ikke bliver til en date hvis det giver mening? 

"Ingen arme - ingen småkager"

De sider, der indeholder gp-annoncer er heller ikke gratis at drive, men her er det de professionelle, nemlig gp'erne, der betaler for deres annoncer, så de kan få kunder i butikken.

Jeg kan varmt anbefale sugardater-konceptet, hvor man kan finde søde unge "naboens datter" til en længerevarende fræk date, men man kan ikke samtidig forlange, at den unge studerende, som søger et tilskud til SU'en også skal betale for en "annonce". I sugardater-verdenen betragter man iøvrigt ikke hinanden som hhv. professionel tjenesteyder og kunde, men som to parter på date, hvor manden er gavmild og betaler mad, drikke, hotel og lidt "lommepenge". Her er det altså os liderlige mænd, der må betale for driften af siderne. 

Hvem havde du egentlig tænkt dig skulle betale for at du kunne finde en date ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 4 timer siden:

Hvilken bruger du? 

Jeg tror det bliver svært. Ligesom med marinerede sild er der sammenhæng mellem pris og kvalitet. Ligesom det giver point på kontoen at gøre sig umage. 
så jeg tror det er til lommerne på den ene eller den anden måde. 
Og hvis du synes flere 100 er meget at give så bliver det nok bare svært. Tror jeg 

jeg brugte sugar dating i sin til til at finde denne skønne kvinde. 
det var det hele værd - faktisk var samtalerne jo en del af forspillet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår alt hvad i skriver. Selvfølgelig har i ret. 

Spørgsmål?

Hvad kan jeg regne med i det ville koste hvis jeg skulle besøge en kvinde. Have forspil og efterspil. Måske være det 3-4 timer. Altså en typisk fræk aften?

Jeg ved godt i vil skrive noget i stil med. Det kommer an på hvem. Etc. Men bare sådan mellem minimum og maksimum. Hvis jeg skulle betale en gp' er kunne jeg måske få rabat og slippe mellem 6000 og 8000. 

På forhånd tak for jeres svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...