Jonze 361 Skrevet 1. August (edited) Efter i et par år at have døjet med snæver forhud, og de praktiske problemer omkring rengøring såvel som pigerne (der er blevet sparet på den konto), der ikke synes det ser så fedt ud, så tog jeg springet. Jeg er ømskindet, og synes det er ubehageligt at få taget blodprøve, og frygtede det ville være en slem omgang med smerter og følelse af, at det følsomme pikhovede manglede beskyttelse. Jeg støtter også INTACT og mener bestemt stadig, at rask forhud er tilstede af en god grund. Men sikke en befrielse. Jeg har ikke haft brug for en eneste panodil eller andet og efter en cirka 2 uger, så var ømheden og følelsen af at pikhovedet stødte mod bukserne helt forsvundet. Man er vågen med lokalbedøvelse under operationen, og da han begyndte at sy var det ikke superfedt, men absolut til at holde ud. En sideeffekt, som vel er til at leve med, er at man bliver ret pikfikseret . Ikke bare i forhold til sex, men pikken ser langt flottere ud og skal studeres i tide og utide. Jeg glæder mig også til at vise den frem til pigerne. Man bør i følge det skrevne afholde sig fra sex i 4 uger. Men en opmuntring til andre, der måtte side med problemet Redigeret 1. August af Jonze 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 1. August Jeg er også blevet omskåret og det er den bedste beslutning, jeg har taget i hele mit liv. Jeg havde simpelthen for meget af det, og føltes nærmest at jeg skulle rykke en helt skriftrulle tilbage, når jeg skulle pisse eller have sex. Jeg har aldrig haft bedre sex og følelsen er meget bedre. Så du har noget at se frem på 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14052 Skrevet 1. August KøbEnKrammer skrev, for 18 minutter siden: Jeg er også blevet omskåret og det er den bedste beslutning, jeg har taget i hele mit liv. Jeg havde simpelthen for meget af det, og føltes nærmest at jeg skulle rykke en helt skriftrulle tilbage, når jeg skulle pisse eller have sex. Jeg har aldrig haft bedre sex og følelsen er meget bedre. Så du har noget at se frem på Hvordan fik du lov til det/måtte du selv betale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 1. August Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden: Hvordan fik du lov til det/måtte du selv betale? Det er ikke kun kosmetisk. Når alt det hud blev trukket tilbage, var det svært at få frem igen og det gjorde, at jeg ofte oplevede smerter omkring glansen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 68 Skrevet 1. August Hvis du går med løse boksershorts bliver glans mindre følsomt med årene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg