Hop til indhold
Number2

Ingen andre overgår Baleri Deep!

Recommended Posts

Jeg har tidligere anmeldt Baleri, men jeg bliver nødt til at gøre det igen. Siden jeg besøgte hende sidste år, har jeg besøgt en del andre piger. Det er piger som jeg ikke har valgt at skrive om. Ikke fordi, at der som sådan var noget galt med dem. De var alle søde og venlige. Jeg fik den sex vi havde aftalt, men jeg har da hver gang kunnet se det spil, der har været. Et spil, hvor jeg som kunde, har bestilt en ydelse, som pigen har leveret. Men nu har jeg besøgt Baleri igen. Denne gang havde bestilt strip og at hun havde nylonstrømper på. Nylonstrømperne skulle hun beholde på under hele seancen. (Jeg er så træt af, at pigerne smider deres sexede lingeri, så snart man kommer i sengen) Jeg fik et sjovt og frækt stripshow, hvorefter fik mig placeret i sengen. Her blindfoldede hun mig og bandt min hænder blidt over hovedet, hvorefter hun pirrede min krop og pik med noget spidst/skarpt (Det efterlod ikke spor) og pludselig kunne jeg mærke, hvordan hun tog min pik i munden hvorefter hun virkelig gik deep throat. Fuck hvor blev jeg liderlig. Sådan foregik det med blindfolds et stykke tid, hvorefter jeg blev løsnet og blindfolds blev fjernet. Det var en fantastisk oplevelse. Herefter gav hun mig så mange dybe blows som jeg aldrig har prøvet før. Hun ved godt, at vi mænd synes, at det er frækt, når hun efter at have pikken helt i halsen på hende, trækket hovedet op, og slim og spyt hænger ud af hendes mund. Fuck fuck fuck hvor er det frækt. Jeg skal ikke trætte med resten, men lidt almindeligt sex og så en fed udløsning. Hun lever sig virkeligt ind i opgaven, og som ingen andre jeg har mødt, ved hun godt hvad en mand vil have. Det er vildt, og vanedannende og det er svært at besøge andre, når man først har besøgt Baleri. Og hendes kat ikke mindst - lol - den ligger dog og sover :-) 

https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes billeder og især videoer der prof ud. Er hun kun til det vilde eller kan hun også nusse mm? Hvordan kysser hun? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...