Hop til indhold

Recommended Posts

Hallo Venner 

Jeg søger en Thai kvinde helst ikke over 50 meget gerne yngre 

Tja alder er igrunden ikke så vigtigt , bare hun har en stram VELHOLDT krop

det skal være en der virkelig er sulten efter sex , altså en der "river " en totalt rundt .

er her nogle gode bud .

jeg venter spændt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/340972

Ammy i Vejle er en rigtig dejlig kvinde. Ikke purung, men heller ikke gammel. Omkring 40 år vil jeg skyde på, lidt svært at bedømme.

Hun har en dejlig rund og fast krop, ikke tynd ej heller buttet eller fed. God rund røv, store bløde bryster, der dog ikke er ægte men flot lavet. Hendes service ligger helt klart i den bedre ende af hvad jeg har prøvet af thaier, og det er blevet til en del efterhånden.

Prøv at søge efter hende, 340972, her på eroguide.

Hvis du booker hos dem, så vær sikker på at det er Ammy du får lavet en aftale med, og ikke Bow. De prøvede at snyde med aftalen en gang over for mig, hvor det var Bow der åbnede døren og sagde Ammy ikke var der. Jeg gik igen, og 10 minutter senere fik jeg en sms med at nu var Ammy klar, hvis jeg stadig ville. Jeg vendte tilbage og fik en rigtig god gang massage og sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...